Zalantzarik?
Harremanetan jarri
BIDEGIren Bezeroarentzako Arreta Zerbitzua (BAZ)
etenik gabe
GI-20-KP/PK 14,800 20170 Usurbil
Ohiko galderak
- FUNTZIONAMENDUA
Zer da Abiatu 2.0?
Abiatuk eskaintzen dituen zerbitzuak eta prestazioak hobetzen dituen teleordaingailu berria da.
Non erabil daiteke Abiatu 2.0?EAEko eta Estatuko autobide guztietan erabil daiteke, baita Portugalekoetan (Via Verde) eta horretarako gaitutako aparkalekuetan ere.
Gainera, Abiatu 2.0rekin, Frantzia osoko autobide eta aparkalekuetako erabilera-estaldura zabaldu da.
AUTOBIDEAK:
- Estatuko emakidadunak
- AP-1/AP-8 autobideen Gipuzkoako tartea
- Estatuko gainerako autobideak
- Frantzia
- Portugalgo Via Verde
APARKALEKUAK:
Nork kontrata dezake Abiatu 2.0?Abiatu 2.0 kontratatu ahal izateko, baldintza hauek bete beharko dituzu:
- Jarduera profesional, enpresarial edo ekonomiko bati atxikita ez dagoen ibilgailu arin baten ohiko erabiltzailea eta jabea den pertsona fisikoa izatea.
- Gipuzkoako udalerriren batean erroldatuta egotea.
- Gipuzkoako Foru Ogasunarekin zerga-betebeharretan egunean egotea.
Nola egiazta dezaket ibilgailu arin baten ohiko erabiltzailea naizela?Ibilgailu arin baten ohiko erabilera egiaztatzeko, ezinbestekoa izango da BIDEGIk Aritzetan dituen Bezeroarentzako Arretarako bulegoetara dokumentu hauetako bat bidaltzea edo bertan aurkeztea:
- Dagokion ibilgailuaren ohiko gidariak jasoko dituen aseguru-polizaren fotokopia.
Ibilgailuaren gidariek harremana edo ahaidetasuna badute:
- Ahaidetasun-lotura egiaztatuko duen familia-liburuaren fotokopia.
- Izatezko elkartzeen kasuan, Izatezko Elkartzeen Erregistroko inskripzio-ziurtagiriaren fotokopia.
- Adierazitako edozein ziurtagiririk ezean, kasuistika berezia azalduko duen idazki bat aurkeztu beharko da. Berori BIDEGIk aztertuko du betiere.
Aurretik adierazitako dokumentazioa honela helaraz dakioke BIDEGIri:
- E-mail: info@bidegi.eus
- Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoak. GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 20:00etara.
Autobidea profesional gisa erabiliz gero, Abiatu 2.0 eduki al dezaket?Ez. Beharrezkoa da jarduera profesional, enpresarial edo ekonomiko bati atxikia ez dagoen ibilgailu arin baten ohiko erabiltzailea eta jabea den pertsona fisikoa izatea.
Gipuzkoan erroldatuta ez banago, Abiatu 2.0 eduki dezaket?Ez. Beharrezkoa da Gipuzkoako udalerriren batean erroldatuta egotea.
Abiatu 2.0 ibilgailu batean baino gehiagotan erabili al dezakegu?Ez. Abiatu 2.0 pertsonala eta besterenezina da, eta ibilgailu bakar bati lotetsita dago.
Deskontuetarako eskubidea ematen duen gailu bat baino gehiago kontrata dezaket?Ez. Bezero bakoitzak gailu bakarra kontrata dezake.
Nola alda dezaket Abiatu 2.0 gailuaren titulartasuna?Beharrezkoa izango da gailuari baja ematea eta titular berriarentzat beste kontratu bat egitea.
Zer egin behar dut Abiatu 2.0 gailuak lotetsita duen banku-kontua aldatzeko?Hainbat aukera dituzu:
- Webgunea: Banku-kontua azkar alda dezakezu web-orriaren bidez, Eremu pribatuko "Abiatu 2.0 eskabideak" atalean, erabiltzaile-izenarekin eta pasahitzarekin sartu ondoren: Ikus xehetasuna +: Eremu pribatua.
- E-mail: info@bidegi.eus helbidera e-mail bat bidalita egin dezakezu. Datu hauek adierazi behar dituzu:
- Izen-abizenak
- NAN
- Gailuaren numerazioa (16 digitu)
- Ibilgailua (matrikula, marka, modeloa) eta/edo banku-kontu berriaren zenbakia (IBAN barne)
- Aurrez aurre: Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoak. GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 20:00etara.
Zer abantaila ditu Abiatu 2.0k?- Deskontuak aplikatzea: AP-1/AP-8 autobideetan deskontuak lortzeko aukera ematen duen sistema bakarra da.
- Ordainketa-sistema azkarragoa eta arinagoa autobideen erabiltzaileentzat.
- Faktura errazagoa eta argiagoa.
- Iraganbideak kreditu bidez ordaintzea (karguak hila amaitu ondoren egiten dira).
- Bezeroaren eta BIDEGIren arteko hurbilagoko zerbitzua.
Ibilgailua aldatu dut eta ibilgailu berriari deskontuak aplikatzea nahi dut. Zer egin behar dut?Jar zaitez harremanetan BIDEGIk Aritzetan duen Bezeroarentzako Arretarako Bulegoarekin. GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 20:00etara. Tel.: (+34) 943 105 106.
Nola eska dezaket euskarri berri bat?Hainbat aukera dituzu hori egiteko:
- Aurrez aurre, titularraren NANa aurkeztuta eta euskarria BIDEGIk Aritzetan duen Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuan jasota (ordutegia: 08:00-20:00, astelehenetik ostiralera). 3 €-ko kostua du.
- Etxera bidaltzea: Titular gisa, zure datuak eta eskaeraren arrazoia helbide honetara bidali beharko dituzu: info@bidegi.eus. Entregatzeko epea, gutxi gorabehera: 1 aste. 6 €-ko kostua du.
Zer prezio du Abiatu 2.0k?Gailuari alta ematea doan da. Mantentze-zerbitzuaren prezioa urtean 7 €-koa da (BEZa barne).
- DESKONTUAK
Zer deskontu aplikatzen dira Abiatu 2.0rekin?
- Deskontu progresiboak Gipuzkoan: % 25, % 55 eta % 75.
- Irungo eta Zarauzko estazioen arteko joan-etorriko kenkaria.
- Hilean 36,04 €-ko gehieneko muga AP-1/AP-8 autobideak eta A-636 autobidea erabiltzeagatik.
- Hilean 52,08 €-ko gehieneko muga AP-1/AP-8 autobideak (Bizkaia eta/edo Araba) Gipuzkoan jatorria edo helmuga duten igarobideetan erabiltzeagatik.
A-636 autobian lehenengo arkutik azken arkura igaro arte gehienez 20 minutuz egiten diren bidaiak, noranzko berean, bidaia bakartzat hartuko dira, zein tartetik igarotzen diren kontuan hartu gabe. +info
Ikus xehetasun +: Abiatu deskontuak
Zer egin behar dut deskontuak eskuratzeko?Gipuzkoan AP-1/AP-8 eta AP-1 autobideak erabiltzearen ondoriozko deskontuak eta kenkariak eskuratu ahal izateko, BIDEGIrekin Abiatu 2.0 teleordaingailua kontratatuta eduki behar da.
Abiatu 2.0rekin, beste autobide edo aparkaleku batzuetako deskontuak ditut?Emakidadun bakoitzaren deskontu-politikaren arabera.
Ikus xehetasun +: Beste deskontu batzuk
- GAILUA KONTRATATZEA
Nola kontrata dezaket Abiatu 2.0?
- Modu arin eta seguruan web-orriaren bidez: Ikus xehetasun +: Kontratatu Abiatu 2.0.
- Gure webgunean agertzen den paperezko eskabide-formularioa deskargatuta (Ikus xehetasun +: Kontratatu Abiatu 2.0) eta posta arruntez bidalita —posta-helbidea: Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoak. GI-20 errepidea, KP 14,800 - 20170 Usurbil (Gipuzkoa).
- Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetan eskabide-formularioa entregatuta. GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 20:00etara.
Nola lor dezaket Abiatu 2.0 kontratatzeko gakoa web bidez?Gure webguneko Kontratatu Abiatu 2.0 atalean sartu beharko duzu.
- Webaren erabiltzaile ez bazara, Erregistratu aukera sakatuta erregistratu behar duzu erabiltzaile gisa.
- Webaren erabiltzailea bazara, sartu zure erabiltzaile-izenarekin (NAN/AIZ) eta pasahitzarekin.
- Webaren erabiltzaile bazara eta pasahitza gogoratzen ez baduzu, Gogoratu pasahitza sakatu behar duzu. Ondoren, NANa/AIZa idatzi eta GOGORATU aukeratu.
- Webaren erabiltzaile bazara eta aurretik erregistratu duzun posta elektronikorako sarbiderik ez baduzu, Pasahitza lortu sakatu eta eskatutako datuak bete beharko dituzu posta elektroniko berri bat erregistratu ahal izateko.
Zein da Abiatu 2.0 entregatzeko epea?Eskabide berriak aurkezteko epea 4 aste ingurukoa da, eskaera erregistratzen denetik hasita, baldin eta Abiatu 2.0 eskuratzeko baldintza guztiak betetzen badira.
Nola jaso dezaket Abiatu 2.0?- De manera gratuita en en las Oficinas de Atención al Cliente de Aritzeta. Carretera GI-20 PK. 14,800 - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Horario: Lunes a viernes de 08:00 a 20:00h.
- De manera gratuita en la oficina de correos más cercana a tú domicilio.
- En tú domicilio con un coste de 1€.
Nahitaezkoa al da harremanetarako posta elektroniko bat eta telefono bat ematea?Bai, nahitezko eremuak dira, kontu korronteaz gain, ibilgiluaren matrikula, NAN/AIZ edo harremanetarako gainerako datu pertsonalak.
Posta elektronikoa izango da, besterik adierazi ezean, BIDEGI eta bezeroen arteko komunikazio-bidea, komunikazioa berehalakoa delako (posta-bidalketek behar dituzten epe-gehigarriak deuseztatuz), bidalketaren segurtasunagatik eta aldi berean ingurumen-jasangarritasunari egiten dion ekarpenagatik.
Eten digitala
Bezeoarentzako Arreta-zerbitzua astelehetik ostiralera (lanegunetan) dago eskuragarri, 08:00eatik 20:00etara, Bidegiko Aritzetako bulegoetan (GI-20 errepidean 14,800 KP. 20170 Usurbil) edo 943 105 106 telefonoan, teknologia berriekin laguntza behar duten bezeroentzako.
Bezero batek ezin badu e-mailik izan, berariazko eskaera bat egin ahal izango du Abiatu gailuaren kontratazioarekin eta mantentze-lanekin lotutako komunikazio guztiak posta arruntaren bidez egin daitezen.
Bezeroak berehala jaknarazi beharko dio BIDEGIri emandako harremanetarako datuak aldatzen dituen unetik.
- ABIATU ZAHARRETIK ABIATU 2.0RA ALDATZEA
Gailua aldatzeko jakinarazpena iritsi zait. Zer gertatzen da Abiatu 2.0 eskatzen ez badut?
Gailuari lotutako deskontuak eta kenkariak baliatzen jarraitu ahal izateko, ezinbestekoa da Abiatu 2.0 berria lortzea.
Zergatik sinatu behar dut kontratu berri bat Abiatu 2.0 izateko? Uko egin al dezaket?BIDEGIk Abiatu zerbitzua emateko kontratuaren baldintzak aldatu ditu. Zerbitzuari lotutako deskontuak eta kenkariak baliatzen jarraitu ahal izateko, ezinbestekoa da baldintza berriak onartzea.
Berriz ordaindu behar al dut Abiatu 2.0 jasotzearen ondoriozko urteko kostua?Ez. Ez da urteko mantentze-kuota berririk sortzen Abiatu 2.0 berria jasotzeagatik. Lehengo Abiaturekin zegoen kuotari eutsi zaio, bai datan, bai urteko 7 €-ko zenbatekoan (BEZa barne).
Badut Abiatu 2.0. Non entregatu dezaket nire gailu zaharra?- Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetan. GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 20:00etara. Bertan, itzulketaren egiaztagiria emango dizugu.
- AP-1eko eta AP-8ko kanona kobratzeko Gipuzkoako edozein estaziotan. Estazio horietan ez duzu itzulketa-egiaztagiririk jasoko.
Badut Abiatu 2.0. Zer gertatzen da nire gailu zaharra entregatzen ez badut?Ezinbestekoa da gailu zaharra entregatzea, bestela urteko 36 €-ko kargua aplikatuko baita BIDEGIri itzuli arte.
Badut Abiatu 2.0. Ba al dut aukera 2 gailuak erabiltzeko eta bietan deskontuak izateko, gailu zaharra entregatu arte?Ez. Foru Arauak jasotzen du gailu bakar batek eman dezakeela deskontuak izateko eskubidea.
Hortaz, Abiatu 2.0 lehen aldiz erabiltzen den unetik bertatik, deskontuak izateko eskubidea ematen duen gailu bakarra izango da, eta, une horretatik aurrera, aurreko gailuak ez du deskonturik izateko eskubiderik emango.
Edonork entregatu al dezake gailu zaharra?Bai, edonork entregatu dezake.
Zer aurkeztu behar dut Abiatu 2.0 gailu berria jasotzeko?Titulartasuna egiaztatu behar duzu NANaren/AIZaren bidez.
Nire Abiatu 2.0 gailu berria beste norbaitek jaso al dezake?Bai. Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetan jasotzea aukeratu baduzu, baimendutako pertsonak jasotzeko baimena (+ deskargatu) eraman beharko du, kontratuaren titularrak sinatuta, eta bere jatorrizko NANa/AIZa eta kontratuaren titularraren NANaren/AIZaren fotokopia aurkeztu beharko ditu.
Correos-eko bulegoan jasotzea aukeratu baduzu, Correos-ek bidalitako mezuan jasotako argibideei jarraitu beharko diezu. Mezu horretan, Abiatu 2.0 gailu berria jaso dezakezula adieraziko dizute.
- KARGUAK ETA FAKTURAZIOA
Noiz egiten dira karguak?
Karguak kontsumoa egin eta hurrengo hilaren erdialdetik aurrera egiten dira.
Zein kontutara egiten dira karguak?Karguak Abiatu 2.0 kontratuan adierazitako kontu korrontean egingo dira.
Nola ikus ditzaket fakturak eta karguen xehetasunak?Web-orriaren eremu pribatutik, Nire fakturak atalean sartuta.
Hileko faktura eskuragarri dago hurrengo hilaren erdialdetik aurrera.
Zer ikusten da fakturetan?- Gipuzkoako AP-1/AP-8 autobideetan egindako joan-etorrien zenbatekoa Gipuzkoako AP-1/AP-8 autobideetan egindako joan-etorrien zenbatekoa eta aplikatutako deskontua.
- Beste emakidadun batzuetan egindako kontsumoen eta aparkalekuetako kontsumoen zenbateko xehatua. Beste emakidadunak leku hauetan daude: Bizkaia —Interbiak—, Araba —Arabat—, Nafarroa —Audenasa—, Estatuaren gainerakoa, Iparraldea —ASF A63 eta A64—, Portugal —Via Verde— eta Frantzia.
- Urteko mantentze-lanei dagokien kuota, lehen fakturaren kasuan, eta hurrengo urteetako urteko kuota.
Zer ikusten da fakturen xehetasunean?- Gipuzkoako AP-1/AP-8 autobideetan egindako iraganbideen zenbateko xehatua eta deskontuen xehetasuna.
- Beste emakidadun batzuetan egindako kontsumoen eta aparkalekuetako kontsumoen zenbateko xehatua. Beste emakidadunak leku hauetan daude: Bizkaia —Interbiak—, Araba —Arabat—, Nafarroa —Audenasa—, Estatuaren gainerakoa, Iparraldea —ASF A63 eta A64—, Portugal —Via Verde— eta Frantzia.
- Urteko mantentze-lanei dagokien kuota, lehen fakturaren kasuan, eta hurrengo urteetako urteko kuota.
Zer gertatzen da BIDEGIk ezin badu zenbatekoren bat kobratu?BIDEGI harremanetan jarriko da bezeroarekin, eta jakinaraziko dio kobratzea ezinezkoa izan dela eta datorren hilean bigarren saiakera bat egingo duela.
Berriz ere BIDEGIk ezin badu zenbatekoren bat kobratu, gailua desgaitu egingo da eta baja emango zaio deskontu-planean.
Nola eduki dezaket berriz Abiatu 2.0 zorra kitatu ondoren?BIDEGIk bezero zordunari bidaltzen dion jakinarazpenean adierazten dira gailu berri bat lortzeko jarraitu beharreko urratsak.
Zein kargu egiten dira?Hilean gehienez hiru kargu egiten dira (hurrengo hileko bigarren hamabostaldian):
- Kargu bat Gipuzkoako autobideetan egindako iraganbideengatik: gehienez 33,37 € (2021. urtea).
- Bigarren kargu bat Gipuzkoako autobideetatik kanpo egindako gainerako kontsumoengatik.
- Urtean behin: 7 €-ko kuota (BEZa barne) mantentze-lanengatik.
- GORABEHERAK
Nola emango diot baja nire gailuari?
Jarraian zehazten diren bideetako edozein erabili:
- Baja-eskabidea posta elektronikoz bidali info@bidegi.eus helbidera, datu hauek adierazita: izen-abizenak, NAN/AIZ, ibilgailua (matrikula, marka, modeloa) eta gailuaren numerazioa (16 digitu).
- Kanona kobratzeko Gipuzkoako edozein estaziotan dagoen baja eskatzeko formularioa bete eta entregatu.
- Entregatu eskabide-formularioa Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetan. GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 20:00etara.
OHARRA: 1 hilabeteko epea dago gailua itzultzeko baja eskatu ondoren. Epe horretan entregatzen ez bada, BIDEGIk eskubidea izango du titularrari gailuaren kostua kobratzeko (36 €-tan baloratuta dago, BEZa barne).
Non entregatu behar dut baja emandako gailua?- Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetan. GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 20:00etara.
- Kanona kobratzeko Gipuzkoako edozein estaziotan.
Zer gertatzen da baja eskatzean gailua entregatzen ez badut?Baja-eskaera BIDEGIn sartzen denetik 1 hilabeteko epean Abiatu entregatzen ez bada, bezeroaren kontu korrontean gailuaren kostuari dagokion 36 €-ko zenbatekoa (BEZa barne) kargatuko da.
Zer egingo dut gailua galtzen badut?BIDEGIri berehala jakinarazi beharko diozu galera. Jakinarazpena e-mail bidez egin dezakezu info@bidegi.eus helbidean, gorabeheraren arrazoia adierazita eta titularraren NANa/AIZa eta izen-abizenak eta gailuaren zenbakia emanda. Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetara joanda ere egin dezakezu —GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa)—. Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 8:00etatik 20:00etara.
Gailua galduz gero, hura ez itzultzeak eta/edo gailu berri bat lortzeak 36 €-ko kostua izango du (BEZa barne).
Gailu berri bat eskuratu nahi izanez gero, BIDEGIri jakinarazi beharko diozu gorabeheraren berri ematen duzun mezu elektroniko berean.
Zer egingo dut galdutako gailua aurkitzen badut?AP-1/AP-8 autobideen Gipuzkoako tartean kanona kobratzeko edozein estaziotan edo Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetan —GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa)— entregatu beharko duzu gailua. Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 8:00etatik 20:00etara.
Zer egin behar dut gailua lapurtzen badidate?BIDEGIri berehala jakinarazi beharko diozu lapurreta. Jakinarazpena e-mail bidez egin dezakezu info@bidegi.eus helbidean, gorabeheraren arrazoia adierazita eta titularraren NANa/AIZa eta izen-abizenak eta gailuaren zenbakia emanda. Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetara joanda ere egin dezakezu —GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa)—. Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 8:00etatik 20:00etara.
Gailua lapurtuz gero, hura ez itzultzeak eta/edo gailu berri bat lortzeak 36 €-ko kostua izango du (BEZa barne). Gailua ez itzultzeagatik ez dira 36 €-ak kobratuko, baldin eta gailuaren titularrak lapurretari dagokion salaketaren kopia aurkezten badu.
Gailu berri bat eskuratu nahi izanez gero, BIDEGIri jakinarazi beharko diozu gorabeheraren berri ematen duzun mezu elektroniko berean.
Zer egin behar dut gailua hausten bada?BIDEGIri berehala jakinarazi beharko diozu haustura. Jakinarazpena e-mail bidez egin dezakezu info@bidegi.eus helbidean, gorabeheraren arrazoia adierazita eta titularraren NANa/AIZa eta izen-abizenak eta gailuaren zenbakia emanda. Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetara joanda ere egin dezakezu —GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa)—. Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 8:00etatik 20:00etara.
BIDEGIri gorabehera jakinarazten zaionetik, gailua 5 egunez operatibo egongo da, baina kobratzaileari eskatuko zaio gailuaren numerazioa teklea dezala.
Gailu berria jasotzen duzunean, AP-1/AP-8 autobidearen Gipuzkoako tartean kanona kobratzeko edozein estaziotan edo Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetan —GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa)— entregatu beharko duzu hondatutako gailua. Bestela, BIDEGIk 36 € (BEZa barne) kobratuko ditu.
Halaber, gailua hautsiz gero, berri bat lortzeko kostua 36 € izango da (BEZa barne).
Gailu berri bat eskuratu nahi izanez gero, BIDEGIri jakinarazi beharko diozu gorabeheraren berri ematen duzun mezu elektroniko berean.
Zer egin behar dut gailuak funtzionatzen ez badu?Gorabeheraren berri eman beharko diozu BIDEGIko Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuari, info@bidegi.eus helbidearen bitartez edo (+34) 943 105 106 telefonora deituta
- QU’EST-CE QUE C’EST
En quoi consiste le système de taxation de la N-I et de la A-15 ?
Il s’agit d’un système de taxe implanté par le Conseil territorial de Guipúzcoa pour les véhicules lourds de transport de marchandises qui utilisent les routes N-I et A-15 du territoire de Guipúzcoa, en application de la Directive européenne 2011/76/UE à laquelle sont tenus les utilisateurs de certaines infrastructures transeuropéennes.
Comment est fixé le tarif ou le montant de la taxe à payer ?Les montants de la taxe sont déterminés sur la base du principe de récupération des coûts d'infrastructure. Ils sont notamment liés aux coûts de construction de l’infrastructure et aux coûts d'exploitation et de maintenance.
À quoi servent les recettes obtenues ?Les fonds obtenus seront destinés exclusivement aux sections de voies visées par la taxation pour couvrir les coûts de conservation ordinaire et extraordinaire des infrastructures, les coûts de fonctionnement et maintenance du système de taxation, les coûts d’adaptation aux nouvelles réglementations ou technologies de même que ceux des projets d’amélioration des voies.
Où puis-je trouver plus d’information ?Vous pouvez trouver toute l’information, complète et régulièrement mise à jour, soit sur le site web de Bidegi www.bidegi.eus, soit en vous adressant au Service d’Attention au Client à travers l’email info©bidegi.eus, soit en appelant le téléphone +34 943 105 106 ou encore en vous rendant à ses bureaux : Bidegi-Centre d’attention au client. Aire de service d’Aritzeta. Route GI-20 PK. 14,800 - 20170 Usurbil (Guipúzcoa), du lundi au vendredi de 8 h 00 à 20 h 00.
- COMMENT ÇA MARCHE
Comment fonctionne le nouveau système de taxation ?
En passant sous les portiques et les banderoles, sans qu’il soit nécessaire de s’arrêter ou de ralentir, le système détecte et classe les véhicules de transport de marchandises de plus de 3,5 t et active la procédure de paiement, soit par lecture du dispositif de télépéage compatible Via-T installé à bord, soit par lecture de la plaque d’immatriculation.
Comment s’effectue le paiement s’il n’y a pas de barrières ?Si le véhicule est équipé d’un dispositif de télépéage compatible avec Via-T, le prélèvement se fait automatiquement sur ce dispositif. Si vous ne disposez pas de dispositif compatible avec Via-T, vous devrez vous inscrire, enregistrer votre plaque d’immatriculation et associer votre véhicule à une carte de crédit Visa ou Mastercard habilitée aux paiements en ligne sur le site web de Bidegi www.bidegi.eus.
Comment sont classés les véhicules dans le système de taxation de la N-I et A-15 ?Pour la classification réelle de chaque type de véhicule dans l’une des deux catégories soumises à la taxation (Classe 1 pour les véhicules de plus de 3,5 t jusqu’à 12 t ; classe 2 pour ceux de 12 t et plus), le système établira à partir de critères dimensionnels (longueur, largeur et hauteur) une corrélation entre le volume et le poids du véhicule.
Si la corrélation entre le poids total en charge autorisé (PTAC) et le volume n’est pas adéquate, c’est le poids total en charge autorisé qui prévaudra. Pour la corrélation de véhicules de volume similaire, mais avec un poids total en charge autorisé différent, le site web de Bidegi www.bidegi.eus permet à l’utilisateur d’enregistrer volontairement le numéro d’immatriculation et la catégorie de son véhicule.
La classification est-elle la même dans le système de taxation que pour les péages conventionnels (AP-1/AP-8) ?Non. La classification des véhicules, le nombre de catégories et les véhicules assujettis à la taxation sont différents, de même que la technologie employée pour cette classification. Ainsi, la classification des véhicules assujettis au système de taxation sur la N-1 et la A-15 est reprise dans la Norme territoriale 5/2021 du 3 décembre alors que celle des péages conventionnels des autoroutes AP-1 et AP-8 figure dans le Décret territorial Norme 4/2010, du 15 juin.
- QUI EST CONCERNÉ
Qui doit payer ?
Les véhicules lourds destinés ou utilisés pour le transport de marchandises, d’un poids supérieur à 3,5 tonnes.
Les autocars doivent-ils payer pour circuler sur les voies à grande circulation N-I et A-15 ?Non, les autocars ne paient pas, uniquement les véhicules lourds destinés au transport de marchandises. La Directive européenne 2011/76/UE stipule dans son article 2 que seuls sont assujettis à la taxe les véhicules de transport de marchandises ; les autocars sont des véhicules qui transportent des personnes.
- OÙ
Sur quelles voies de circulation s’applique le nouveau système de taxation ?
La Norme territoriale 5/2021 du 3 décembre établit les points de paiement de la taxe des voies à grande circulation N-1 et A-15 sur la totalité de leur parcours à travers le Territoire historique de Guipúzcoa.
Comment puis-je savoir que je vais circuler sur une voie à grande circulation soumise à la taxe ?Un panneau indique à chaque entrée et sortie de la N-1 et de la A-15 que la voie est soumise au paiement de la taxe.
Quel montant dois-je payer quand je circule sur une voie à grande circulation soumise à la taxe ?Le passage par les portiques des véhicules assujettis au paiement de la taxe déterminera l’assignation à ces derniers des distances (km) parcourues ; les montants appliqués (TVA comprise) pour l’année 2024 seront les suivants :
- Classe 1 : 0,22 €/km
- Classe 2 : 0,28 €/km
- ENREGISTREMENT : INSCRIPTIONS, ANNULATIONS ET MODIFICATIONS
Je possède actuellement un dispositif compatible Via-T. Que dois-je faire ?
Vous n’avez rien à faire, il suffit que votre dispositif soit correctement placé pendant tout le trajet. Le prélèvement de la taxe s’effectue automatiquement, comme sur les autoroutes à péage conventionnelles avec barrières.
Si je ne possède pas de dispositif, comment dois-je m’enregistrer ?Vous pouvez vous enregistrer sur le site web de Bidegi www.bidegi.eus, ou à travers le Service d’Attention au Client par email à info©bidegi.eus ou en vous rendant personnellement aux bureaux : Bidegi-Centre d’attention au client. Aire de service d’Aritzeta. Route GI-20 PK. 14,800 - 20170 Usurbil (Guipúzcoa), du lundi au vendredi de 8 h 00 à 20 h 00.
L’inscription et l’enregistrement sont-ils immédiats ?Oui. L’enregistrement se produit immédiatement, dès la saisie correcte du moyen de paiement.
Si j’ai effectué le trajet sans enregistrer le véhicule, quel délai m’est-il donné pour m’inscrire avant que ne me soit appliquée la surtaxe ?Il est obligatoire de s’inscrire et d’enregistrer le véhicule si vous ne disposez pas de dispositif de télépéage compatible avec Via-T. Si vous êtes passé par les portiques sans vous inscrire, vous disposez d’un délai maximum de 24 heures après le passage pour le faire. Si vous le faites passé ce délai, une surtaxe de 3 € vous sera appliquée conformément aux exigences de la Norme territoriale 5/2021.
Je possède une grande flotte de véhicules et le site web ne me permet que de les inscrire un à un. Comme puis-je accélérer le processus d’enregistrement ?Veuillez contacter le Service d’Attention au Client qui vous fournira un modèle à remplir avec tous les véhicules à enregistrer afin de ne procéder qu’à une seule demande
Service d’Attention au ClientEmail: info@bidegi.eus
Téléphone : (+34) 943105106
Bureaux : Bidegi-Centre d’attention au client. Aire de service d’Aritzeta. Route GI-20 PK. 14,800 - 20170 Usurbil (Guipúzcoa), du lundi au vendredi de 8 h 00 à 20 h 00.
J’ai une carte de crédit associée à une immatriculation et je possède un dispositif Via-T. Y-a-t-il un risque de duplication ?Non. Si en passant par le portique votre véhicule dispose d’un dispositif Via-T et qu’en plus, une carte de crédit est associée à ce véhicule, la taxe sera prélevée uniquement sur le dispositif Via-T.
La taxe ne sera prélevée sur la carte de crédit associée que dans le cas où le système n’aurait pas pu lire le Via-T.
Comment puis-je annuler un véhicule ?En accédant avec votre identifiant et votre mot de passe au site de Bidegi www.bidegi.eus, à travers la section « N-1/A-15 ». Nous vous rappelons que les trajets qui auraient été effectués jusqu’à la date d'annulation seront prélevés sur le moyen de paiement associé et que les prélèvements sont toujours effectués à une date postérieure à la réalisation du trajet.
Comment puis-je annuler une carte de crédit associée à un véhicule ?En accédant avec votre identifiant et votre mot de passe au site de Bidegi www.bidegi.eus et à travers la section « N-1/A-15 ». Dans ce menu, vous pourrez désassocier une carte d’un véhicule ou l’annuler définitivement.
Nous vous informons que les prélèvements sont effectués à une date postérieure à celle du trajet réalisé et que s'il y avait des trajets en attente de facturation sur cette carte, la désassociation de la carte pourrait entraîner l’impossibilité de prélever ces trajets et donc engendrer une dette due à l’application de la surtaxe prévue dans la Norme territoriale 5/2021.
Comment puis-je gérer un changement de propriétaire d’un véhicule ?Vous pouvez opérer à travers les processus d’enregistrement et d’annulation de véhicule sur le site web de Bidegi www.bidegi.eus ou adresser la documentation justificative du changement de propriétaire au Service d’Attention au Client par email à info@bidegi.eus ou la présenter personnellement dans les bureaux de Bidegi : Bidegi-Centre d’attention au client. Aire de service d’Aritzeta. Route GI-20 PK. 14,800 - 20170 Usurbil (Guipúzcoa), du lundi au vendredi de 8 h 00 à 20 h 00.
- PAIEMENTS ET FACTURATION
Tous les dispositifs de télépéage sont-ils compatibles pour le paiement de la taxe au titre de l’utilisation de la N-I et de la A-15 ?
Actuellement, tous les dispositifs Via-T sont compatibles, ainsi que tous les dispositifs de télépéage avec qui Bidegi passera des accords à terme.
Que se passe-t-il si après mon passage, je ne m’inscris toujours pas et que je ne paie pas le montant du trajet ?Si deux mois après la date du passage, vous n’avez toujours pas payé les sommes dues, le Conseil territorial de Guipúzcoa engagera une procédure de sanction et procédera à l'encaissement de la dette en recourant à une exécution forcée, avec une surtaxe pour frais de gestion.
Comme le stipule le Décret territorial réglementaire 5/2021, qui approuve le Texte consolidé de la Norme territoriale des Routes et Chemins de Guipúzcoa, le non-paiement de la taxe mentionnée constitue une infraction administrative. Le non-paiement occasionnel constitue une infraction légère, dont la sanction oscille entre 150 et 1 999 € ; le non-paiement réitéré constitue une infraction grave dont la sanction oscille entre 2 000 et 7 999 €.
Comment rembourser la dette?Pour en savoir plus sur la manière de procéder au paiement de la dette, cliquez ici.
Est-il possible de payer la taxe au titre de l’utilisation de la N-1 et de la A-15 par virement bancaire ?Non. Les modes de paiement établis pour le paiement de la taxe sont les dispositifs de télépéage compatibles Via-T ou l’enregistrement télématique à travers le site web www.bidegi.eus.
Est-il possible de payer la taxe au titre de l’utilisation de la N-1 et de la A-15 avec une même carte pour 2 raisons sociales différentes ?Non. La facture ne pourra être émise qu’au titulaire du mode de paiement.
Si je possède un dispositif de télépéage inscrit sur Bidegi, est-ce que je recevrai la facture pour les trajets réalisés sur la N-I et la A-15 ?La facture sera émise chaque mois par Bidegi et détaillera le jour, l’heure et les trajets effectués, de la même manière que Bidegi met à disposition des utilisateurs les factures de l'autoroute AP-1/AP-8 et de la voie rapide A-636.
Quand est émise la facture du paiement de la dette de la taxe au titre de l’utilisation de la N-I et de la A-15 ?Les factures correspondant aux paiements de dettes seront émises dans le mois de facturation où le paiement a été effectué, indépendamment de la date de réalisation du trajet.
- PROBLÈMES POSSIBLES
Un message d’erreur s’affiche quand j’inscris ma carte sur le site web. Que puis-je faire ?
Pour procéder à l’enregistrement de la carte bancaire, vous devez vérifier qu’il s’agit bien d’une carte Visa ou Mastercard et qu’elle est valide pour la réalisation d’achats en ligne. Dans le cas contraire, vous devrez contacter votre banque pour qu’elle vous active le paiement en ligne ou tenter de procéder à l’enregistrement avec une autre carte qui est habilitée à le faire.
Pourquoi le Via-T émet-il un bip au passage par le portique si je ne suis pas un camion ? Je vais être taxé ?Les portiques localisent tous les types de véhicules, pas seulement les camions qui devront payer la taxe, et inversement, les dispositifs Via-T détectent le signal des portiques.
C’est pourquoi de nombreux conducteurs de véhicules légers portant un Via-T (ce n’est pas le cas du dispositif Abiatu) entendront le bip du dispositif, comme quand ils passent un péage.
Néanmoins, ce bip est uniquement un signal de lecture. Le système distinguera le volume de chaque véhicule pour appliquer la taxe dans le cas de véhicules lourds ou ignorer la lecture pour le reste des véhicules.
J'ai toujours le Via-T mais un jour, j’ai eu un problème et je ne l’avais pas. Que puis-je faire ?Nous vous recommandons d’enregistrer vos véhicules sur notre site web, en leur associant une carte de crédit Visa ou Mastercard. Ainsi, si à un moment donné vous aviez un problème avec votre Via-T, vous pourrez payer la taxe de vos trajets avec cette carte.
Rappelez-vous que si en passant par le portique, votre véhicule dispose d’un dispositif Via-T et qu’en plus, une carte de crédit est associée à ce véhicule, la taxe sera toujours et uniquement prélevée sur le dispositif Via-T.
La taxe ne sera prélevée sur la carte de crédit associée que dans le cas où le système n’aurait pas pu lire le Via-T.
Mon véhicule n’est pas soumis à la taxe mais on m’a fait payer le passage sur la N-I/A-15. Que dois-je faire ?Vous devez contacter le Service d’Attention au Client de Bidegi pour le notifier, en joignant la fiche technique du véhicule et la numérotation du Via-T affecté. Bidegi procèdera dans les plus brefs délais à recalculer le cas échéant le tarif appliqué et à prendre les mesures pertinentes pour que cela ne se reproduise pas.
Service d’Attention au ClientEmail: info@bidegi.eus
Téléphone : (+34) 943105106
Bureaux : Bidegi-Centre d’attention au client. Aire de service d’Aritzeta. Route GI-20 PK. 14,800 - 20170 Usurbil (Guipúzcoa), du lundi au vendredi de 8 h 00 à 20 h 00.
- INFORMAZIO OROKORRA
Zein da A-636 autobia?
Beasain eta Bergara arteko A-636 autobiak, Deskargako autobia ere deituak, lagundu egiten du Goierri, Urola Garaia eta Debagoieneko haranetako udalerrien arteko barne-loturak hobetzen.
A-636 errepideak, N-I eta A-15 bideekin eta Gipuzkoako biribilgunea deitzen den AP-1 eta AP-8 autobideekin batera, ahalmen handiko errepideen sarea osatzen du. Hala, Lurraldeko udalerri guztiek sarbidea dute 15 km baino gutxiagora dagoen autobia edo autobide baterako.
Nork zehazten ditu tarifak?Gipuzkoako Batzar Nagusiek, Gipuzkoako Foru Aldundiak proposatuta.
Noiz hasten dira kobratzen?A-636 Beasain-Bergara autobideko kanonaren kobrantza 2022ko urtarrilaren 18an jarri zen indarrean.
Non aurki dezaket informazio gehiago?Informazio guztia etengabe eguneratuta aurki dezakezu Bidegiren webgunean (www.bidegi.eus) eta bezeroentzako arreta-zerbitzuan (info@bidegi.eus postontziaren bidez) edota +34 943 105 106 telefonora deituta (astelehenetik ostiralera 08:00etatik 20:00etara).
- NOLA FUNTZIONATZEN DUEN
Nola funtzionatzen du kobratzeko sistema berriak?
FREE FLOW teknologiaren bidez. Ez dago tarteen sarrerako edo irteerako ordainketa-kabinarik. Horren ordez, ibilgailuak automatikoki irakurtzeko edo identifikatzeko 3 atari eta 1 erdiatari jarri dira, ibilbide bakoitzean egindako tarteak kontrolatzeko.
Nola egiten da ordainketa hesirik ez badago?Ibilgailua TAG VIA-T gailu bateragarri batekin hornituta badago, kargua automatikoki egingo da gailu horretan. TAG VIA-T gailurik ez baduzu, matrikula erregistratu eta ibilgailua online banku-txartel bati lotetsi beharko duzu, Bidegiren www.bidegi.eus webgunean.
Abiatu gailua baldin badut, zerbait egin behar al dut?Dagoeneko Abiatu baldin baduzu (edo beste edozein TAG Via-T gailu), ez duzu beste ezer egin behar A-636 errepidea erabili ahal izateko.
TAG Via-T gailu bat baldin badut (ez Abiatu), eta txartel bat webgunean erregistratuta ere, bi aldiz kobratuko didate?Ez. TAG Via-T gailua (ez Abiatu) detektatzen ez bada soilik kobratuko da webgunean erregistratutako banku-txartelaren bidez. Abiaturen kasuan, Abiaturi lotutako matrikularekin/ibilgailuarekin pasatzen bazara, Abiatu ezarriko da matrikula irakurtzeko sisteman oinarritutako ordainbidetzat.
Zer gertatzen da TAG Via-T gailurik ez badut eta Bidegin ere ez badut alta eman matrikula banku-txartel bati lotuta?Aurreko edo ondorengo lau orduetan Bergarako (AP-1) ordainlekuan kanona ordaindu baduzu, ordainleku horretan erabilitako banku-txartela A-636 autobian egindako igarobideak kobratzeko erabiliko da. Hala ez bada, bidaliko zaizun gutunean gogoraraziko zaizkizu autobiatik igaro izana, ibilbidea ordaintzeko betebeharra eta hura 4/2020 Foru Arauan jasotako epean ez ordaintzearen ondorioak.
- A-636 - ABIATU
Zer da Abiatu?
Bidegik emandako teleordainketa-gailua da Abiatu. AP-1/AP-8 Gipuzkoa autobideetan eta A-636 autobian deskontuak izateko aukera ematen duen bakarra da.
Zer egin behar dut Abiatu izateko?Gipuzkoan erroldatuta bazaude eta ibilgailu arin bat baduzu, Abiatu eska dezakezu modu seguru eta azkarrean Bidegiren www.bidegi.eus webgunetik.
Ibilgailu batean baino gehiagotan erabili al dezaket Abiatu?Ez. Gailuari lotetsi diozun matrikularekin baino ezin da erabili Abiatu.
Abiatu eskatu dut, baina oraindik ez dut jaso; txartel bat erregistratu behar al dut?Ez da beharrezkoa. A-636 autobian onartuta dago gailuari lotetsitako matrikula irakurtzeko sistemaren bidez ordaintzea. Kontratua tramitatu ondoren, kanona Abiatu bidez ordaindu ahal izango da, Abiatu lortzeko baldintzak betetzen badira betiere. Gailua jaso ondoren, jar ezazu hura gailuari lotetsi diozun ibilgailuan.
Abiatu eskatu dut, baina oraindik ez dut eskuratu, gainera, banku-txartel bat lotuta daukat nire ibilgailuaren matrikularekin, nola kobratzen zait kasu horietan?Ordainbide gisa abiatzea esleituko zaizu, zure ibilgailuaren matrikula irakurriz.
Etxean 2 lagunek eskatu dugu Abiatu, eta aldi berean iritsi zaizkigu. Nola jakin dezakegu norena den bakoitza?Abiatu gailua pertsonala eta besterenezina da, eta 1 ibilgailuri baino ez dago lotetsita. Gailuaren titularra identifikatzeko, haren atzealdean ikus dezakezu. Bertan, gailuaren zenbakiari eta iraungitze-datari buruzko informazioa agertzen da. Titularraren IFZ/AIZa partzialki ageri da “VIAT” logoaren azpian (ez dago osorik sartuta, datuak babesteko arrazoiak direla eta).
Nola alda dezaket matrikula?Aurrez aurre, Aritzetako bezeroarentzako arreta-bulegora Abiatu eramanda, edo info@bidegi.eus helbidean, posta elektronikoz eskatuta. Bertan emango dizkizute bete beharreko jarraibideak.
Zer deskontu ditut Abiaturekin A-636 autobian?Hilean gutxienez 6 iraganbide egiten badituzu, deskontu progresiboak izango dituzu: % 25etik % 75era, hilean egiten duzun ibilbide kopuruaren arabera. Gainera, hilean 34,47 euroko gastu-muga izango duzu Gipuzkoako autobideetan, 50,93 eurokoa AP-8 autobidean, Bizkaian, eta AP-1 autobidean. (2022an indarrean dauden zenbatekoak)
Non erabil dezaket Abiatu?Gipuzkoako ordainpeko autobide eta autobide guztietan: AP-1, AP-8 eta A-636. Estatuko, Portugalgo eta Frantziako autobide guztietan eta baimendutako aparkalekuetan ere erabil daiteke.
Arku batetik baino gehiagotik pasatzen banaiz, nola zenbatzen dira deskontuetarako?Bidaia bakartzat zenbatuko dira A-636 autobian gehienez ere 20 minutuko tartean egiten dituzun ibilbideak (lehenengo ataritik igarotzen zarenetik azken ataritik igarotzen zaren arte), noranzko berean, zenbat tartetatik pasatu zaren kontuan hartu gabe.
Zenbatzen al dira AP-1/AP-8 autobidean egindako igarobideak eta A-636 autobian egindako ibilbideak deskontuak aplikatzeko garaian?Bai. A-636 autobia Gipuzkoako deskontuen planean eta hileroko gastuaren mugan sartzen da. +info
- NORI ZUZENDUTA DAGOEN
Nork ordaindu behar du A-636 autobia?
Kanona nahitaezkoa da ibilgailu motordun guztientzat, motozikletentzat izan ezik.
Nola sailkatzen da ibilgailuaren kategoria?Atari bakoitzak laser-sistema bat du. Sistema horrek ibilgailuaren bolumena detektatu eta zehazten du eta, horrela, haren kategoria sailkatzen du.
Zenbat tarifa mota daude?4/2020 Foru Arauaren arabera, ibilgailuen sailkapena honako hau da:
- Arinak: 3,5 t arte
- Astunak 1: 3,5 t baino gehiago eta 12 t baino gutxiago
- Astunak 2: 12 t edo gehiago
Autobusek ordaindu behar al dute A-636 autobiatik igarotzeagatik?Bai. Ibilgailu guztiek ordaindu behar dute kanona autobia honetan, motozikletek izan ezik.
Zein dira tarifak?2024. URTEA-Ibilbidea Arinak Astunak I Astunak II Beasain-Ormaiztegi 0,40€ 0,63€ 0,82€ Ormaiztegi-Zumarraga 0,78€ 1,24€ 1,56€ Legazpi/Urretxu-Bergara 1,47€ 2,42€ 3,00€ Legazpi/Urretxu-Antzuola 0,50€ 0,83€ 1,02€ - NON
Zein tartetan aplikatzen da kobrantza-sistema berria?
Beasain eta Bergara arteko A-636 autobiako tarte hauetan ordaindu behar da kanona:
- Beasain-Ormaiztegi
- Alegiako lotunea (Ormaiztegi) - Zumarragako lotunea
- Urretxuko/Legazpi lotunea - Bergara ekialdeko lotunea
Hiru tarte horiez gainera, laugarren tarifa bat egongo da Antzuolan errepidea uzten dutenentzat. Horiek bertatik Deskargaraino dauden 2,5 km-ak baino ez dituzte ordainduko, Bergararainoko ibilbide osoa ordaindu beharrean.
Nola dakit kobratzekoa den ahalmen handiko bide batetik igaroko naizela?Kanona kobratzekoa den tarteak behar bezala adierazita daude atariak zeharkatu aurretik, Bidegiren www.bidegi.eus webgunean eta 4/2020 Foru Arauan.
Nola dakit zenbat ordaindu behar dudan kobratzekoa den ahalmen handiko bide batetik igarotzean?Ibilgailu mota bakoitzeko tarifaren zenbatekoa adierazita dago kobrantza-puntuetako informazio-paneletan (atarietan), Bidegiren webgunean (www.bidegi.eus) eta 4/2020 Foru Arauan.
Zergatik ordaindu behar da orain arte doan zen bide bat?Kanonaren helburua da azpiegitura erabiltzen duenak lagundu dezala ahalmen handiko errepideak eraikitzeko, kontserbatzeko eta kudeatzeko kostu handiak berreskuratzen.
- NOLA ERREGISTRATU
Egun, VIA-T-rekin bateragarri den TAG bat daukat. Zerbait egin behar al dut?
Ez duzu ezer egin behar, gailua haizetakoaren barrualdeko gune punteatuan finko jarrita ereman besterik ez. Kanona automatikoki ordaintzen da, ohiko ordainketako autobide hesidunetan egiten den bezalaxe.
TAG Via-T gailu guztiak bateragarriak al dira A-636 autobiarekin?Gaur egun TAG Via-T gailu guztiak bateragarriak dira, baita Bidegik etorkizunean konpromisoa hartzen duen teleordainketako gailu guztiak ere.
TAG Via-T gailurik ez badut, nola erregistratu behar dut?Erabiltzailea ez bazara, erregistratu egin behar duzu. Ondoren, erregistratu zure ibilgailua eta lotetsi ezazu banku-txartel bati Bidegiren webgunean (www.bidegi.eus).
Alta eta erregistroa berehalakoak al dira?Bai. Erregistroa berehala egingo da banku-txartela behar bezala sartzean.
Ibilgailua erregistratu gabe egin badut iraganbidea, zer epe daukat errekargua aplikatu aurretik alta emateko?Nahitaezkoa da alta ematea eta erregistratzea Via-T-rekin bateragarria den TAGik ez baduzu. Atarietatik pasatu bazara, iraganbidearen ondoren gehienez 24 orduko epea duzu erregistratzeko. Ondoren erregistratzen bazara, egindako ibilbidearen zenbatekoari dagokion errekargua aplikatuko zaizu, 4/2020 Foru Arauan xedatutakoaren arabera.
Zertan oinarrituta aplikatzen zait errekargua?Azaroaren 6ko 4/2020 Foru Arauaren arabera, haren 12. artikuluko 1. puntuan adierazten denez, “Bide azpiegitura erabiltzen den unean kanona ordaintzen ez bada, kanona kudeatzen duen erakundeak dagozkion izapideak egingo ditu hura kobratzeko, Kudeaketa errekargua gehituta. Errekargu hori zordundutako kanonaren % 20 izango da”.
Zer gertatzen da iraganbidearen ondoren erregistratu gabe eta ibilbidea ordaindu gabe jarraitzen badut?Igarotze-datatik bi hilabete pasatu ondoren zorra oraindik ordaindu gabe badago, Gipuzkoako Foru Aldundiak zehapen-espedientea hasiko du eta ordaintzeke dagoen zorra premiamendu-prozeduraren bidez kobratuko du, kudeaketa-errekargua barne.
Zer gertatzen da ordaintzen ez badut?Gipuzkoako Errepide eta Bideei buruzko Foru Arauaren testu bategina onartzen duen 1/2006 Foru Dekretu Arauemailean erregulatzen denez, aipatutako kanona ez ordaintzea arau-hauste administratiboa da. Ordainketa puntual bat ez egitea falta arina da, eta 150 eta 1.999 € arteko zehapena du. Berriz ere ordainduko ez balitz, hori falta astuntzat jotzen da eta zehapena 2.000 eta 7.999 € artekoa da. Falta astunak errepikatzeak falta oso astuna ekar dezake berekin, eta 8.000 €-tik 150.000 €-ra bitarteko zehapenak izango ditu.
Nola kitatu dezaket zorra?Zorra kitatzeko informazio gehiagorako klikatu hemen.
- FAQ NOUVELLES REDUCTIONS 2024
Comment puis-je savoir de quelles réductions je peux bénéficier ?
Il existe différents types de réductions, selon le type de véhicule (poids lourd ou véhicule léger) et son utilisation (transport collectif de voyageurs, transport de marchandises, usage autonome associé à une activité économique ou usage privé). Les informations sur le site Web indiquent, pour chaque cas, la ou les réductions auxquelles vous avez droit, les routes sur lesquelles elles sont appliquées, la date d’entrée en vigueur des réductions et les conditions à remplir.
Qu’est-ce qui est considéré comme poids lourd pour le transport de personnes ?Les poids lourds pour le transport de personnes sont les véhicules dont le MMA est supérieur à 3 500 Kg et leur utilisation est destinée au transport de plus de 8 passagers, en plus du conducteur.
Est-ce que je peux associer plusieurs véhicules/plaques d’immatriculation sur le même dispositif TAG/VIA-T ?Non. On ne peut inscrire et associer qu’une seule plaque d’immatriculation par dispositif TAG-VIA-T.
Je suis actuellement usager d’Abiatu et j’ai un autre véhicule avec un VIA-T d’un autre émetteur sans réductions. Est-ce que je peux profiter de la réduction sur les véhicules légers à usage privé pour cet autre véhicule ?Non. Un titulaire ne peut inscrire qu’un seul véhicule léger à usage non professionnel. C’est-à-dire Abiatu ou autre VIA-T.
J’ai rempli la demande d’inscription sur le site web mais je ne sais pas si je l’ai bien fait. Comment puis-je vérifier ?Après avoir effectué une demande sur le site, vous recevrez un e-mail de réponse avec pour objet « Aurkeztutako alta-eskaera / Demande d’inscription présentée » confirmant votre demande au courrier électronique que vous avez indiqué dans la demande. Si vous ne le recevez pas, vérifiez le dossier spam au cas où votre gestionnaire de messagerie l’aurait redirigé vers ce dossier.
J’ai effectué ma demande d’inscription aux réductions et j’ai reçu l’e-mail de la demande présentée. Comment puis-je savoir si elle est acceptée ou rejetée ?Lorsque la demande d’inscription aux réductions sera validée, vous recevrez le résultat de cette validation à l’adresse électronique indiquée. Si l’inscription est acceptée, vous recevrez un e-mail avec pour objet « Alta-eskaera onartua/Demande d’inscription acceptée ». Si votre demande est rejetée, vous recevrez un e-mail contenant le motif du rejet, avec pour objet « Alta-eskaera ezeztatua/Demande d’inscription rejetée ».
J’ai une flotte de véhicules professionnels que je souhaite inscrire aux réductions. Comment puis-je le faire ?L’inscription via les formulaires web www.bidegi.eu sont prévus pour recueillir des demandes unitaires. Soit une demande par dispositif et par véhicule ainsi que la documentation correspondant à cette demande. Pour les demandes d’inscription en masse (+ 12 demandes), vous devrez envoyer un e-mail au Service Clientèle à info@bidegi.eus afin de pouvoir traiter la demande correspondante.
Où BIDEGI me paiera-t-il les réductions?Afin de simplifier la gestion de l'abonnement pour nos clients et d'offrir un meilleur service, BIDEGI versera mensuellement et à terme échu la remise correspondante au dispositif TAG (VIA-T) que vous avez lié à votre véhicule dans la demande vous avez fait à BIDEGI.
Ma demande d’inscription aux réductions a été rejetée car j’ai des dettes envers Bidegi. Que puis-je faire ?Dans ce cas, la condition prévue par la Norme Forale, à savoir « être à jour du paiement de la taxe d’infrastructure auprès de Bidegi », ne serait pas remplie et, par conséquent, la demande ne pourrait pas être enregistrée.
Pour vous inscrire, vous devrez contacter le Service Clientèle pour régulariser votre situation et être à jour du paiement auprès de Bidegi et, par la suite, lancer une nouvelle demande d’inscription.
Que dois-je faire si je souhaite annuler ma réduction actuelle?Pour demander l'annulation de la réduction associée à votre véhicule, vous pouvez le faire dans l'espace client privé rapidement et facilement via le menu “Remises 2023” que vous retrouverez en cliquant ici. Vous pouvez également demander le changement en envoyant un e-mail à info@bidegi.eus ou en vous rendant au bureau du service client d'Aritzeta.
Mon TAG (VIA-T) associé à la réduction est sur le point d'expirer et on m'en a donné un nouveau. Que dois-je faire?Vous pouvez modifier le TAG (VIA-T) associé à votre véhicule dans l'espace client privé de manière simple et rapide grâce au menu "Remises 2023" que vous retrouverez en cliquant ici. Vous pouvez également demander le changement en envoyant un e-mail à info@bidegi.eus ou vous présenter dans les bureaux du Service Clientèle à Aritzeta.
Je vais changer de véhicule et je veux l'associer au TAG (VIA-T) sur lequel je bénéficie d'une réduction, que dois-je faire?Vous pouvez changer votre véhicule (numéro d'immatriculation) dans l'espace client privé de manière simple et rapide via le menu "Réductions 2023"que vous retrouverez en cliquant ici. Vous pouvez également demander le changement en envoyant un e-mail à info@bidegi.eus ou vous présenter dans les bureaux du Service Clientèle à Aritzeta.
Où puis-je trouver plus d’informations ?Vous pouvez trouver les informations complètes et continuellement mises à jour sur le site web de Bidegi www.bidegi.eus, au Service Clientèle par e-mail à info@bidegi.eus, en appelant le (+34) 943105106 ou au bureau de Bidegi - Service Clientèle). Aire de service Aritzeta. Carretera GI-20 PK. 14 800 - 20170 Usurbil (Gipuzkoa) jours ouvrables du lundi au vendredi de 8h à 20h.
- INFORMAZIO KORPORATIBOA
Zer da BIDEGI?
BIDEGI Gipuzkoako Azpiegituren Agentzia foru-sozietate bat da, AP-1/AP-8 eta AP-1 autobideak Gipuzkoako tarteetan kudeatu, mantendu eta eraikitzeaz arduratzen dena.
AT Sistemaren bidez, ibilgailu astunei N-I eta A-15 errepideak erabiltzeagatik kanona kobratzea ere kudeatzen dugu.
Gainera, duela gutxi, A-636 errepidean Antzuola-Bergara tarteko obrak egin ditugu, Gipuzkoako Biribilgunea izenekoa osatzeko.
Zein da BIDEGIren misioa?Gure erabiltzaileei ahalmen handiko bide seguruak eta kalitatezkoak eskaintzea; era berean, ingurumena errespetatzen dutenak.
Zer egiten da ordaintzen den kanonarekin?Ahalmen handiko bideak mantentzea eta hobetzea, ahalik eta segurtasun handiena bermatuta. Haien kostu handia ez da zergekin ordaintzen, baizik eta azpiegitura baliatzeagatik erabiltzaileek ordaintzen duten kanonarekin.
Zergatik dira seguruagoak autobideak?Trazaduraren kalitateak eta bidearen etengabeko zaintzak istripu-tasa txikiagoa bermatzen dute. Horri esker, zirkulatzeko biderik seguruenak dira autobideak.
- ORDAINKETAK ETA FAKTURAZIOA
Zein ordainbide daude?
Eskudirutan, kreditu- eta zordunketa-txartelen bidez, BIDEGIk jaulkitzen duen Abiatu izeneko teleordaingailuaren bidez edo Via-T gailuen bidez.
Ordaindu al dezaket Abiaturekin edo TAG VIA-T gailuarekin autobide guztietan?Bai. Espainiako estatuko autobideen sareak, Portugalgo Via Verde-k eta Frantziako A-63, A-64 eta A-65 autobideetako tarte jakin batzuek Abiaturekin eta TAG VIA-T gailuarekin ordaintzea onartzen dute. Abiatu 2.0rekin Frantzia osoan ere.
Zer da faktura elektronikoa eta zein onura dauzka?Gure bezeroen eskura jartzen dugun zerbitzua da, faktura horiek modu seguruan, arinean eta ingurumenaren jasangarritasuna zainduz eskuratu/deskargatu ahal izateko, eskuragarri egon bezain laster.
Nola eman dezaket alta fakturazio elektronikoko zerbitzuan?Gure webguneko fakturazio elektronikoaren atalean sartu behar duzu, baina aldez aurretik erregistratuta egon beharko duzu.
Zenbatean behin sortzen dira fakturak?Fakturak hilero sortzen dira eta gure webgunean daude eskuragarri.
- LIZITAZIOAK
Zer da lizitazio bat?
Obra bat edo zerbitzu bat egitea (oro har, publikoa) adjudikatzeko sistema da.
Zer da kontratatzailearen profila?Kontratatzailearen profila erakunde lizitatzaileak daukan web-orriaren eremu bat da. Bertan, administrazio-kontratazioari buruzko informazioa argitaratzen da (besteak beste: kontratazioa arautu behar duten lizitazio-iragarkiak, adjudikazioak eta baldintza-agiriak).
Nola eskuratu ditzaket lizitazioak?Gure www.bidegi.eus webgunean, BIDEGIren obra, hornidura eta zerbitzuen deialdiei buruzko informazio eguneratua aurkitu dezakezu. Horietako edozeini buruzko informazioa zabaltzeko, nahikoa da lupa sakatzea eta deialdi edo adjudikazio bakoitzari buruzko informazioa eskuratzea.
Erregistratuta egon behar al dut lizitazioetara sartzeko?Bai. Lehiaketa/lizitazio bati buruzko dokumentazioa deskargatzeko, beharrezkoa da gure www.bidegi.eus webgunean erregistratuta egotea. Horrela, informazioa modu arin eta seguruan lortuko duzu.
Konpultsatu al dezake BIDEGIk dokumentazio administratiboa?Ez. BIDEGIk ez du dokumentazio administratiboa konpultsatzen. Jatorrizkoa ez den dokumentazioaren kasuan, dokumentazio hori konpultsatu beharko da dagokion notarioaren, udalaren, autonomia-erkidegoaren edo dokumentazio hori ematen duen erakundearen beraren aurrean. (Adibidez: Zerga Agentzia, Poliziaren Zuzendaritza Nagusia, etab.).
- ISTRIPUA, MATXURA EDO EZBEHARRA
Nola jardun behar dut istripu, matxura edo ezbeharrik izanez gero?
- Deitu 112ra.
- Lehentasuna zure eta gainerako erabiltzaileen segurtasuna da. Lasai egon eta, ahal baduzu, gelditu ibilgailua eskuineko bazterbidean.
- Jantzi txaleko islatzailea. Bidaiari gehiago badaude, aterarazi ibilgailutik, uhinbikoaren atzean jar daitezen.
- LANAK EGIKARITZEKO BAIMENAK
Beharrezkoa al da BIDEGIren baimena izatea autobidera sartzeko eta lanak egiteko?
Bai. Gure erabiltzaileen eta autobidean diharduten langileen segurtasuna zaintzeko, beharrezkoa da BIDEGIren aldez aurreko baimena izatea gure azpiegituretara sartu ahal izateko.
Nola egin dezaket BIDEGIk kudeatzen dituen autobideetara sartzeko eskaera?Gure www.bidegi.eus webgunean sartuta, kudeaketa azkar eta arin egin dezakezu.
- GARRAIO BEREZIA PASATZEKO BAIMENAK
Zer da garraio berezia?
Garraio bat berezitzat hartzen dugu dimentsio hauek gainditzen baditu:
- Luzera: +19 m
- Zabalera: +2,55 m
- Altuera: +4,00 m
- Pisua: +40 t
Zer tramite egin behar da ibilgailuak dimentsio horiek gainditzen dituenean?BIDEGIri baimen berezia eskatzea azpiegituran zirkulatu ahal izateko, bide-segurtasunerako arriskurik eta azpiegituraren beraren edo gainerako erabiltzaileen mugikortasunaren gainean kalterik ez sortzeko moduan
Nola eska dezaket garraio berezi bat pasatzeko eskaera?Gure www.bidegi.eus webgunean sartuta, kudeaketa azkar eta arin egin dezakezu.
- TELEORDAINKETA GAILUAREN ERABILERA EGOKIA
Nola erabili behar dut teleordainketa gailuan Portugalen?
Kobrantza okerrak edota bidegabeak saihesteko, ondorengo jarraibideak bete:
- Ohiko ordainlekuen kasuan erabilera egokia (teleordainketarekin igarotzeko sarbideetarako semaforoak daude eta sarrera-irteeretan hesi fisikoak):
- Autobidera Vía Verde motako errei batetik sartzen bazara (teleordainketa gailuari zuzendutakoa bakarrik), gogoan izan, autobidetik ere Vía Verde motako errei batetik ateratzea beharrezkoa dela. Bestela, gailuaren erabilera okerra egingo duzu nahi ez diren kobratzeak sortuz (gailua mota honetako erreitik igarotzean sistemak EZ DU SOINURIK EGINGO).
- Vía-T gailua duen ibilgailua ordainpeko autobide batean dagoen Vía Verde erreitik igarotzen denean, eta antenak antzematen badu, semaforoaren argi berdea piztuko da. Hala ere, argia horia bada, gailuaren igorlearekin harremanetan jarri behar da ondoren. Bi kasuetan ez da inola ere gelditu behar.
- Free-Flow sistemaren erabilera egokia (hesirik gabeko sistema, ibilbidean zehar arkuak daude):
- Gailuak haizetakoaren barrualdeko gune punteatuetan jarrita egon behar du beti, bestela, sistemak ez du behar bezala detektatuko eta zehapen bat jaso dezakezu matrikula irakurtzen bada eta matrikula hori gailu bati lotuta ez badago (arkuetatik igarotzean sistemak SOINUA EGINGO DU).
Informazio gehiago, ondorengo estekan duzu:
www.viat.es/donde-utilizarlo/en-autopistas-extranjeras/via-t-en-portugal
- Ohiko ordainlekuen kasuan erabilera egokia (teleordainketarekin igarotzeko sarbideetarako semaforoak daude eta sarrera-irteeretan hesi fisikoak):