Zalantzarik?
Harremanetan jarri
BIDEGIren Bezeroarentzako Arreta Zerbitzua (BAZ)
etenik gabe
GI-20-KP/PK 14,800 20170 Usurbil
Ohiko galderak
- FUNTZIONAMENDUA
Zer da Abiatu 2.0?
Abiatuk eskaintzen dituen zerbitzuak eta prestazioak hobetzen dituen teleordaingailu berria da.
Non erabil daiteke Abiatu 2.0?EAEko eta Estatuko autobide guztietan erabil daiteke, baita Portugalekoetan (Via Verde) eta horretarako gaitutako aparkalekuetan ere.
Gainera, Abiatu 2.0rekin, Frantzia osoko autobide eta aparkalekuetako erabilera-estaldura zabaldu da.
AUTOBIDEAK:
- Estatuko emakidadunak
- AP-1/AP-8 autobideen Gipuzkoako tartea
- Estatuko gainerako autobideak
- Frantzia
- Portugalgo Via Verde
APARKALEKUAK:
Nork kontrata dezake Abiatu 2.0?Abiatu 2.0 kontratatu ahal izateko, baldintza hauek bete beharko dituzu:
- Jarduera profesional, enpresarial edo ekonomiko bati atxikita ez dagoen ibilgailu arin baten ohiko erabiltzailea eta jabea den pertsona fisikoa izatea.
- Gipuzkoako udalerriren batean erroldatuta egotea.
- Gipuzkoako Foru Ogasunarekin zerga-betebeharretan egunean egotea.
Nola egiazta dezaket ibilgailu arin baten ohiko erabiltzailea naizela?Ibilgailu arin baten ohiko erabilera egiaztatzeko, ezinbestekoa izango da BIDEGIk Aritzetan dituen Bezeroarentzako Arretarako bulegoetara dokumentu hauetako bat bidaltzea edo bertan aurkeztea:
- Dagokion ibilgailuaren ohiko gidariak jasoko dituen aseguru-polizaren fotokopia.
Ibilgailuaren gidariek harremana edo ahaidetasuna badute:
- Ahaidetasun-lotura egiaztatuko duen familia-liburuaren fotokopia.
- Izatezko elkartzeen kasuan, Izatezko Elkartzeen Erregistroko inskripzio-ziurtagiriaren fotokopia.
- Adierazitako edozein ziurtagiririk ezean, kasuistika berezia azalduko duen idazki bat aurkeztu beharko da. Berori BIDEGIk aztertuko du betiere.
Aurretik adierazitako dokumentazioa honela helaraz dakioke BIDEGIri:
- E-mail: info@bidegi.eus
- Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoak. GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 20:00etara.
Autobidea profesional gisa erabiliz gero, Abiatu 2.0 eduki al dezaket?Ez. Beharrezkoa da jarduera profesional, enpresarial edo ekonomiko bati atxikia ez dagoen ibilgailu arin baten ohiko erabiltzailea eta jabea den pertsona fisikoa izatea.
Gipuzkoan erroldatuta ez banago, Abiatu 2.0 eduki dezaket?Ez. Beharrezkoa da Gipuzkoako udalerriren batean erroldatuta egotea.
Abiatu 2.0 ibilgailu batean baino gehiagotan erabili al dezakegu?Ez. Abiatu 2.0 pertsonala eta besterenezina da, eta ibilgailu bakar bati lotetsita dago.
Deskontuetarako eskubidea ematen duen gailu bat baino gehiago kontrata dezaket?Ez. Bezero bakoitzak gailu bakarra kontrata dezake.
Nola alda dezaket Abiatu 2.0 gailuaren titulartasuna?Beharrezkoa izango da gailuari baja ematea eta titular berriarentzat beste kontratu bat egitea.
Zer egin behar dut Abiatu 2.0 gailuak lotetsita duen banku-kontua aldatzeko?Hainbat aukera dituzu:
- Webgunea: Banku-kontua azkar alda dezakezu web-orriaren bidez, Eremu pribatuko "Abiatu 2.0 eskabideak" atalean, erabiltzaile-izenarekin eta pasahitzarekin sartu ondoren: Ikus xehetasuna +: Eremu pribatua.
- E-mail: info@bidegi.eus helbidera e-mail bat bidalita egin dezakezu. Datu hauek adierazi behar dituzu:
- Izen-abizenak
- NAN
- Gailuaren numerazioa (16 digitu)
- Ibilgailua (matrikula, marka, modeloa) eta/edo banku-kontu berriaren zenbakia (IBAN barne)
- Aurrez aurre: Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoak. GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 20:00etara.
Zer abantaila ditu Abiatu 2.0k?- Deskontuak aplikatzea: AP-1/AP-8 autobideetan deskontuak lortzeko aukera ematen duen sistema bakarra da.
- Ordainketa-sistema azkarragoa eta arinagoa autobideen erabiltzaileentzat.
- Faktura errazagoa eta argiagoa.
- Iraganbideak kreditu bidez ordaintzea (karguak hila amaitu ondoren egiten dira).
- Bezeroaren eta BIDEGIren arteko hurbilagoko zerbitzua.
Ibilgailua aldatu dut eta ibilgailu berriari deskontuak aplikatzea nahi dut. Zer egin behar dut?Jar zaitez harremanetan BIDEGIk Aritzetan duen Bezeroarentzako Arretarako Bulegoarekin. GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 20:00etara. Tel.: (+34) 943 105 106.
Nola eska dezaket euskarri berri bat?Hainbat aukera dituzu hori egiteko:
- Aurrez aurre, titularraren NANa aurkeztuta eta euskarria BIDEGIk Aritzetan duen Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuan jasota (ordutegia: 08:00-20:00, astelehenetik ostiralera). 3 €-ko kostua du.
- Etxera bidaltzea: Titular gisa, zure datuak eta eskaeraren arrazoia helbide honetara bidali beharko dituzu: info@bidegi.eus. Entregatzeko epea, gutxi gorabehera: 1 aste. 6 €-ko kostua du.
Zer prezio du Abiatu 2.0k?Gailuari alta ematea doan da. Mantentze-zerbitzuaren prezioa urtean 7 €-koa da (BEZa barne).
- DESKONTUAK
Zer deskontu aplikatzen dira Abiatu 2.0rekin?
- Deskontu progresiboak Gipuzkoan: % 25, % 55 eta % 75.
- Irungo eta Zarauzko estazioen arteko joan-etorriko kenkaria.
- Hilean 36,04 €-ko gehieneko muga AP-1/AP-8 autobideak eta AP-636 autobidea erabiltzeagatik.
- Hilean 52,08 €-ko gehieneko muga AP-1/AP-8 autobideak (Bizkaia eta/edo Araba) Gipuzkoan jatorria edo helmuga duten igarobideetan erabiltzeagatik.
AP-636 autobian lehenengo arkutik azken arkura igaro arte gehienez 20 minutuz egiten diren bidaiak, noranzko berean, bidaia bakartzat hartuko dira, zein tartetik igarotzen diren kontuan hartu gabe. +info
Ikus xehetasun +: Abiatu deskontuak
Zer egin behar dut deskontuak eskuratzeko?Gipuzkoan AP-1/AP-8 eta AP-1 autobideak erabiltzearen ondoriozko deskontuak eta kenkariak eskuratu ahal izateko, BIDEGIrekin Abiatu 2.0 teleordaingailua kontratatuta eduki behar da.
Abiatu 2.0rekin, beste autobide edo aparkaleku batzuetako deskontuak ditut?Emakidadun bakoitzaren deskontu-politikaren arabera.
Ikus xehetasun +: Beste deskontu batzuk
- GAILUA KONTRATATZEA
Nola kontrata dezaket Abiatu 2.0?
- Modu arin eta seguruan web-orriaren bidez: Ikus xehetasun +: Kontratatu Abiatu 2.0.
- Gure webgunean agertzen den paperezko eskabide-formularioa deskargatuta (Ikus xehetasun +: Kontratatu Abiatu 2.0) eta posta arruntez bidalita —posta-helbidea: Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoak. GI-20 errepidea, KP 14,800 - 20170 Usurbil (Gipuzkoa).
- Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetan eskabide-formularioa entregatuta. GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 20:00etara.
Nola lor dezaket Abiatu 2.0 kontratatzeko gakoa web bidez?Gure webguneko Kontratatu Abiatu 2.0 atalean sartu beharko duzu.
- Webaren erabiltzaile ez bazara, Erregistratu aukera sakatuta erregistratu behar duzu erabiltzaile gisa.
- Webaren erabiltzailea bazara, sartu zure erabiltzaile-izenarekin (NAN/AIZ) eta pasahitzarekin.
- Webaren erabiltzaile bazara eta pasahitza gogoratzen ez baduzu, Gogoratu pasahitza sakatu behar duzu. Ondoren, NANa/AIZa idatzi eta GOGORATU aukeratu.
- Webaren erabiltzaile bazara eta aurretik erregistratu duzun posta elektronikorako sarbiderik ez baduzu, Pasahitza lortu sakatu eta eskatutako datuak bete beharko dituzu posta elektroniko berri bat erregistratu ahal izateko.
Zein da Abiatu 2.0 entregatzeko epea?Eskabide berriak aurkezteko epea 4 aste ingurukoa da, eskaera erregistratzen denetik hasita, baldin eta Abiatu 2.0 eskuratzeko baldintza guztiak betetzen badira.
Nola jaso dezaket Abiatu 2.0?- De manera gratuita en en las Oficinas de Atención al Cliente de Aritzeta. Carretera GI-20 PK. 14,800 - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Horario: Lunes a viernes de 08:00 a 20:00h.
- De manera gratuita en la oficina de correos más cercana a tú domicilio.
- En tú domicilio con un coste de 1€.
Nahitaezkoa al da harremanetarako posta elektroniko bat eta telefono bat ematea?Bai, nahitezko eremuak dira, kontu korronteaz gain, ibilgiluaren matrikula, NAN/AIZ edo harremanetarako gainerako datu pertsonalak.
Posta elektronikoa izango da, besterik adierazi ezean, BIDEGI eta bezeroen arteko komunikazio-bidea, komunikazioa berehalakoa delako (posta-bidalketek behar dituzten epe-gehigarriak deuseztatuz), bidalketaren segurtasunagatik eta aldi berean ingurumen-jasangarritasunari egiten dion ekarpenagatik.
Eten digitala
Bezeoarentzako Arreta-zerbitzua astelehetik ostiralera (lanegunetan) dago eskuragarri, 08:00eatik 20:00etara, Bidegiko Aritzetako bulegoetan (GI-20 errepidean 14,800 KP. 20170 Usurbil) edo 943 105 106 telefonoan, teknologia berriekin laguntza behar duten bezeroentzako.
Bezero batek ezin badu e-mailik izan, berariazko eskaera bat egin ahal izango du Abiatu gailuaren kontratazioarekin eta mantentze-lanekin lotutako komunikazio guztiak posta arruntaren bidez egin daitezen.
Bezeroak berehala jaknarazi beharko dio BIDEGIri emandako harremanetarako datuak aldatzen dituen unetik.
- ABIATU ZAHARRETIK ABIATU 2.0RA ALDATZEA
Gailua aldatzeko jakinarazpena iritsi zait. Zer gertatzen da Abiatu 2.0 eskatzen ez badut?
Gailuari lotutako deskontuak eta kenkariak baliatzen jarraitu ahal izateko, ezinbestekoa da Abiatu 2.0 berria lortzea.
Zergatik sinatu behar dut kontratu berri bat Abiatu 2.0 izateko? Uko egin al dezaket?BIDEGIk Abiatu zerbitzua emateko kontratuaren baldintzak aldatu ditu. Zerbitzuari lotutako deskontuak eta kenkariak baliatzen jarraitu ahal izateko, ezinbestekoa da baldintza berriak onartzea.
Berriz ordaindu behar al dut Abiatu 2.0 jasotzearen ondoriozko urteko kostua?Ez. Ez da urteko mantentze-kuota berririk sortzen Abiatu 2.0 berria jasotzeagatik. Lehengo Abiaturekin zegoen kuotari eutsi zaio, bai datan, bai urteko 7 €-ko zenbatekoan (BEZa barne).
Badut Abiatu 2.0. Non entregatu dezaket nire gailu zaharra?- Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetan. GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 20:00etara. Bertan, itzulketaren egiaztagiria emango dizugu.
- AP-1eko eta AP-8ko kanona kobratzeko Gipuzkoako edozein estaziotan. Estazio horietan ez duzu itzulketa-egiaztagiririk jasoko.
Badut Abiatu 2.0. Zer gertatzen da nire gailu zaharra entregatzen ez badut?Ezinbestekoa da gailu zaharra entregatzea, bestela urteko 36 €-ko kargua aplikatuko baita BIDEGIri itzuli arte.
Badut Abiatu 2.0. Ba al dut aukera 2 gailuak erabiltzeko eta bietan deskontuak izateko, gailu zaharra entregatu arte?Ez. Foru Arauak jasotzen du gailu bakar batek eman dezakeela deskontuak izateko eskubidea.
Hortaz, Abiatu 2.0 lehen aldiz erabiltzen den unetik bertatik, deskontuak izateko eskubidea ematen duen gailu bakarra izango da, eta, une horretatik aurrera, aurreko gailuak ez du deskonturik izateko eskubiderik emango.
Edonork entregatu al dezake gailu zaharra?Bai, edonork entregatu dezake.
Zer aurkeztu behar dut Abiatu 2.0 gailu berria jasotzeko?Titulartasuna egiaztatu behar duzu NANaren/AIZaren bidez.
Nire Abiatu 2.0 gailu berria beste norbaitek jaso al dezake?Bai. Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetan jasotzea aukeratu baduzu, baimendutako pertsonak jasotzeko baimena (+ deskargatu) eraman beharko du, kontratuaren titularrak sinatuta, eta bere jatorrizko NANa/AIZa eta kontratuaren titularraren NANaren/AIZaren fotokopia aurkeztu beharko ditu.
Correos-eko bulegoan jasotzea aukeratu baduzu, Correos-ek bidalitako mezuan jasotako argibideei jarraitu beharko diezu. Mezu horretan, Abiatu 2.0 gailu berria jaso dezakezula adieraziko dizute.
- KARGUAK ETA FAKTURAZIOA
Noiz egiten dira karguak?
Karguak kontsumoa egin eta hurrengo hilaren erdialdetik aurrera egiten dira.
Zein da abiatu gailuaren prezioa?Gailuari alta ematea doakoa da. Mantentze-zerbitzuaren prezioa urteko 7€koa da (BEZ barne). Urteko kuota kontratuaren hasieran kobratzen da, 12hilean behin baimentzen da kontratua indarrean dagoen bitartean, eta ezin da hainbanatu.
Justifikatu gabeko galerak, hausturak edo lapurretak (salaketa), gailua ez bueltatzeak edota beste gailu bat lortzeak 36€ko kostua izango du (BEZ barne).
Zein kontutara egiten dira karguak?Karguak Abiatu 2.0 kontratuan adierazitako kontu korrontean egingo dira.
Nola ikus ditzaket fakturak eta karguen xehetasunak?Web-orriaren eremu pribatutik, Nire fakturak atalean sartuta.
Hileko faktura eskuragarri dago hurrengo hilaren erdialdetik aurrera.
Zer ikusten da fakturetan?- Gipuzkoako AP-1/AP-8 autobideetan egindako joan-etorrien zenbatekoa Gipuzkoako AP-1/AP-8 autobideetan egindako joan-etorrien zenbatekoa eta aplikatutako deskontua.
- Beste emakidadun batzuetan egindako kontsumoen eta aparkalekuetako kontsumoen zenbateko xehatua. Beste emakidadunak leku hauetan daude: Bizkaia —Interbiak—, Araba —Arabat—, Nafarroa —Audenasa—, Estatuaren gainerakoa, Iparraldea —ASF A63 eta A64—, Portugal —Via Verde— eta Frantzia.
- Urteko mantentze-lanei dagokien kuota, lehen fakturaren kasuan, eta hurrengo urteetako urteko kuota.
Zer ikusten da fakturen xehetasunean?- Gipuzkoako AP-1/AP-8 autobideetan egindako iraganbideen zenbateko xehatua eta deskontuen xehetasuna.
- Beste emakidadun batzuetan egindako kontsumoen eta aparkalekuetako kontsumoen zenbateko xehatua. Beste emakidadunak leku hauetan daude: Bizkaia —Interbiak—, Araba —Arabat—, Nafarroa —Audenasa—, Estatuaren gainerakoa, Iparraldea —ASF A63 eta A64—, Portugal —Via Verde— eta Frantzia.
- Urteko mantentze-lanei dagokien kuota, lehen fakturaren kasuan, eta hurrengo urteetako urteko kuota.
Zer gertatzen da BIDEGIk ezin badu zenbatekoren bat kobratu?BIDEGI harremanetan jarriko da bezeroarekin, eta jakinaraziko dio kobratzea ezinezkoa izan dela eta datorren hilean bigarren saiakera bat egingo duela.
Berriz ere BIDEGIk ezin badu zenbatekoren bat kobratu, gailua desgaitu egingo da eta baja emango zaio deskontu-planean.
Nola eduki dezaket berriz Abiatu 2.0 zorra kitatu ondoren?BIDEGIk bezero zordunari bidaltzen dion jakinarazpenean adierazten dira gailu berri bat lortzeko jarraitu beharreko urratsak.
Zein kargu egiten dira?Hilean gehienez hiru kargu egiten dira (hurrengo hileko bigarren hamabostaldian):
- Kargu bat Gipuzkoako autobideetan egindako iraganbideengatik: gehienez 33,37 € (2021. urtea).
- Bigarren kargu bat Gipuzkoako autobideetatik kanpo egindako gainerako kontsumoengatik.
- Urtean behin: 7 €-ko kuota (BEZa barne) mantentze-lanengatik.
- GORABEHERAK
Nola emango diot baja nire gailuari?
Jarraian zehazten diren bideetako edozein erabili:
- Baja-eskabidea posta elektronikoz bidali info@bidegi.eus helbidera, datu hauek adierazita: izen-abizenak, NAN/AIZ, ibilgailua (matrikula, marka, modeloa) eta gailuaren numerazioa (16 digitu).
- Kanona kobratzeko Gipuzkoako edozein estaziotan dagoen baja eskatzeko formularioa bete eta entregatu.
- Entregatu eskabide-formularioa Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetan. GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 20:00etara.
OHARRA: 1 hilabeteko epea dago gailua itzultzeko baja eskatu ondoren. Epe horretan entregatzen ez bada, BIDEGIk eskubidea izango du titularrari gailuaren kostua kobratzeko (36 €-tan baloratuta dago, BEZa barne).
Non entregatu behar dut baja emandako gailua?- Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetan. GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa). Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:00etatik 20:00etara.
- Kanona kobratzeko Gipuzkoako edozein estaziotan.
Zer gertatzen da baja eskatzean gailua entregatzen ez badut?Baja-eskaera BIDEGIn sartzen denetik 1 hilabeteko epean Abiatu entregatzen ez bada, bezeroaren kontu korrontean gailuaren kostuari dagokion 36 €-ko zenbatekoa (BEZa barne) kargatuko da.
Zer egingo dut gailua galtzen badut?BIDEGIri berehala jakinarazi beharko diozu galera. Jakinarazpena e-mail bidez egin dezakezu info@bidegi.eus helbidean, gorabeheraren arrazoia adierazita eta titularraren NANa/AIZa eta izen-abizenak eta gailuaren zenbakia emanda. Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetara joanda ere egin dezakezu —GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa)—. Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 8:00etatik 20:00etara.
Gailua galduz gero, hura ez itzultzeak eta/edo gailu berri bat lortzeak 36 €-ko kostua izango du (BEZa barne).
Gailu berri bat eskuratu nahi izanez gero, BIDEGIri jakinarazi beharko diozu gorabeheraren berri ematen duzun mezu elektroniko berean.
Zer egingo dut galdutako gailua aurkitzen badut?AP-1/AP-8 autobideen Gipuzkoako tartean kanona kobratzeko edozein estaziotan edo Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetan —GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa)— entregatu beharko duzu gailua. Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 8:00etatik 20:00etara.
Zer egin behar dut gailua lapurtzen badidate?BIDEGIri berehala jakinarazi beharko diozu lapurreta. Jakinarazpena e-mail bidez egin dezakezu info@bidegi.eus helbidean, gorabeheraren arrazoia adierazita eta titularraren NANa/AIZa eta izen-abizenak eta gailuaren zenbakia emanda. Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetara joanda ere egin dezakezu —GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa)—. Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 8:00etatik 20:00etara.
Gailua lapurtuz gero, hura ez itzultzeak eta/edo gailu berri bat lortzeak 36 €-ko kostua izango du (BEZa barne). Gailua ez itzultzeagatik ez dira 36 €-ak kobratuko, baldin eta gailuaren titularrak lapurretari dagokion salaketaren kopia aurkezten badu.
Gailu berri bat eskuratu nahi izanez gero, BIDEGIri jakinarazi beharko diozu gorabeheraren berri ematen duzun mezu elektroniko berean.
Zer egin behar dut gailua hausten bada?BIDEGIri berehala jakinarazi beharko diozu haustura. Jakinarazpena e-mail bidez egin dezakezu info@bidegi.eus helbidean, gorabeheraren arrazoia adierazita eta titularraren NANa/AIZa eta izen-abizenak eta gailuaren zenbakia emanda. Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetara joanda ere egin dezakezu —GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa)—. Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 8:00etatik 20:00etara.
BIDEGIri gorabehera jakinarazten zaionetik, gailua 5 egunez operatibo egongo da, baina kobratzaileari eskatuko zaio gailuaren numerazioa teklea dezala.
Gailu berria jasotzen duzunean, AP-1/AP-8 autobidearen Gipuzkoako tartean kanona kobratzeko edozein estaziotan edo Aritzetako Bezeroarentzako Arretarako bulegoetan —GI-20 errepidea, 14,800 KP - 20170 Usurbil (Gipuzkoa)— entregatu beharko duzu hondatutako gailua. Bestela, BIDEGIk 36 € (BEZa barne) kobratuko ditu.
Halaber, gailua hautsiz gero, berri bat lortzeko kostua 36 € izango da (BEZa barne).
Gailu berri bat eskuratu nahi izanez gero, BIDEGIri jakinarazi beharko diozu gorabeheraren berri ematen duzun mezu elektroniko berean.
Zer egin behar dut gailuak funtzionatzen ez badu?Gorabeheraren berri eman beharko diozu BIDEGIko Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuari, info@bidegi.eus helbidearen bitartez edo (+34) 943 105 106 telefonora deituta
- WHAT IT IS
What is the toll system on the N-I and the A-15?
It is a toll system introduced by the Provincial Council of Gipuzkoa for heavy goods vehicles using the N-I and A-15 roads in Gipuzkoa. It applies the mandatory European Directive 2011/76/EU for the use of Trans-European networks.
How is the rate or toll established?The amount charged is established based on the principle of the recovery of infrastructure costs. It is particularly related to the costs of constructing the infrastructure and to the costs of its use and maintenance.
How is the revenue used?Bildutako funtsak kobratzen diren tarteetara baino ez dira bideratuko, azpiegituren ohiko eta ezohiko kontserbazio-lanen kostuak ordaintzeko, kanona kobratzeko sistemaren eragiketakoak eta mantentze-lanekoak ordaintzeko, arauketa edo teknologia berrietara egokitzeko kostuak eta bidea hobetzeko proiektuak ordaintzeko.
Where can I find more information?You can find complete and continually updated information on the Bidegi website www.bidegi.eus, by writing to its Customer Services Centre at info@bidegi.eus, by calling +(34) 943 105 106, or at its offices: Bidegi-Customer Services Centre, Aritzeta Service Station, Road GI-20, KP 14.800 - 20170 Usurbil (Gipuzkoa), Monday to Friday from 08:00 to 20:00.
- HOW IT WORKS
How does the new toll system work?
On passing beneath the toll gantries and signal masts, and with no need reduce their speed, the system detects, classifies and charges goods transport vehicles weighing more than 3.5 tonnes by reading their on-board compatible VIA-T device or their number plate.
How do I pay if there are no barriers?If the vehicle is equipped with a compatible Via-T, the device will be automatically charged. If you don’t have a Via-T you must register the number plate and link the vehicle to a Visa or Mastercard credit card enabled for online payment on the Bidegi website: www.bidegi.eus.
How is the vehicle category classified in the N-I and A-15 toll system?For the effective classification of each vehicle type in one of the two paying categories (Weight 1: between more than 3.5 and 12 tonnes, and Weight 2: more than 12 tonnes), the system will use volumetric criteria (length, width and height) to establish a correlation between the vehicle volume and weight. If the correlation between the maximum authorised weight (MAW) and the volume doesn’t tally, the maximum authorised weight will take precedence.
To correlate vehicles of similar volume, but with a different maximum authorised weight, the Bidegi website, www.bidegi.eus, offers users the option of registering the number plate and category.
Does the same classification apply to the open toll system as it does to closed tolls (AP-1/AP-8)?No. The vehicle classification, number of categories and vehicles subject to toll payment are different, as is the technology used for their classification. The classification of vehicles subject to payment on the N-I and A-15 roads appears in Provincial Regulation 5/2021, of 3 December, and for the closed tolls on motorways AP-1 and AP-8 in Provincial Decree-Regulation 4/2010, of 15 June.
- WHO IT IS FOR
Who has to pay?
Heavy vehicles intended or used for goods transport and weighing more than 3.5 tonnes.
Do buses have to pay for using the N-I and A-15 high-volume roads?No, buses do not have to pay, only heavy goods vehicles. European Directive 2011/76/EU in its article 2, indicates as being subject to payment vehicles for the carriage of goods, while buses are vehicles for transporting persons.
- WHERE
On what roads does the new toll system apply?
Provincial Regulation 5/2021 of 3 December establishes the toll collection points on all parts of the high-volume N-I and A-15 roads in the Province of Gipuzkoa.
How do I know I’m about to enter a high-volume road for which I’ll be charged?Every entrance and exit point on the N-I and A-15 has a toll road indication.
How much will I be charged for using a high-volume toll road?The amount levied on vehicles will be established by the gantries on their route according to the number of kilometres travelled. The following rate will be charged (including VAT) for the year 2024:
- Weight 1: €0.22/km.
- Weight 2: €0.28/km.
- REGISTRATION: SUBSCRIPTIONS, CANCELLATIONS & MODIFICATIONS
I currently have a VIA-T compatible TAG. Do I have to do anything?
You don’t have to do anything; you only have to make sure that the device remains in its correct position for the entire route. Payment will be automatic, just as it is on motorways with conventional toll roads with barriers.
How do I register if I don’t have a TAG?You can register on the Bidegi website, www.bidegi.eus, through the Customer Service by writing to the e-mail info@bidegi.eus or at its offices: Bidegi-Customer Services Centre. Aritzeta Service Station. Road GI-20, KP 14.800 - 20170 Usurbil (Gipuzkoa), Monday to Friday from 08:00 to 20:00.
Is subscription and registration immediate?Yes. Registration is immediate from the moment of correctly entering the means of payment.
If I have taken the road without having registered the vehicle, how long do I have to register before the surcharge is applied?Registration is mandatory if you don’t have a Via-T compatible TAG. If you have passed through the gantries, you have a maximum of 24 hours from that time to register. If you register after this time, you will be charged an additional €3 in accordance with the stipulations of Provincial Regulation 5/2021.
I have a large fleet of vehicles and the website will only let me register them one at a time. How can I speed up the subscription procedure?Contact the Customer Service, which will provide you with a template enabling you to apply for the registration of all vehicles, simply and in a single application.
Customer Services CentreE-mail: info@bidegi.eus
Phone: (+34) 943105106
Offices: Bidegi-Customer Service. Aritzeta Service Station. Road GI-20, KP 14.800 - 20170 Usurbil (Gipuzkoa), Monday to Friday from 08:00 to 20:00.
I have a credit card linked to a registration number, as well as a VIA-T. Is there a risk that I’ll be charged twice?No. If you have a VIA-T with you on passing through the gantry, the cost will always be exclusively charged to that VIA-T.
The cost of the section will only be charged to the linked credit card in the event of being unable to read the VIA-T.
How can I cancel a vehicle?By using your username and password to access the Bidegi website www.bidegi.eus and through the section “N-1/A-15” . We remind you that journeys made until the date of cancellation will be charged to the linked means of payment, and that the amounts due will always be charged on dates following those of your journey.
How can I cancel a credit card linked to a vehicle?By using your username and password to access the Bidegi website www.bidegi.eus and through the section “N-1/A-15”. Said menu will allow you to unlink a credit card from a vehicle or permanently cancel the chosen card.
Please note that amounts due are charged after the journey date, so that cancelling a card which has amounts pending payment could mean that said amounts cannot be collected, in which case you would find yourself in debt for the amount due, with application of the surcharge indicated in Provincial Regulation 5/2021.
How can I manage a vehicle change of ownership?http://www.bidegi.eusYou can do it by means of the systems in place for registering or removing a vehicle on the Bidegi website, www.bidegi.eus, by sending an e-mail attaching documentation proving the change of owner to the Customer Service at info@bidegi.eus or by showing the documentation at its offices: Bidegi-Customer Services Centre. Aritzeta Service Station. Road GI-20, KP 14.800 - 20170 Usurbil (Gipuzkoa), Monday to Friday from 08:00 to 20:00.
- PAYMENTS AND BILLING
Are all TAG devices compatible with payment of the toll levied for use of the N-I and A-15?
All Via-T devices are currently compatible; the same applies to all TAG devices with which Bidegi acquires a commitment in the future.
What happens if, after using the road, I’m still not registered and haven’t paid the toll?If the debt has not been paid within two months from the date on which the road was used, the Provincial Council of Gipuzkoa will open disciplinary measures to receive payment of the debt by means of enforcement proceedings including a surcharge for administration costs.
As regulated in Provincial Decree-Regulation 5/2021, approving the Amended Text of the Provincial Regulation on the Roads and Highways of Gipuzkoa, failure to pay the toll constitutes an administrative offence. Failure to pay once is considered to be a minor offence with a fine of between €150 and €1,999; in the event of repeated failure to pay, the offence will be considered serious, with a fine of between €2,000 and €7,999.
How can I pay off the debt?To access to more information about how to proceed with the payment of the debt click here.
Can the toll for using the N-I and A-15 be paid by bank transfer?http://www.bidegi.eusNo. The means of payment established for paying the toll are the VIA-T compatible TAG devices, or online registration through the www.bidegi.eus website.
Can I use the same credit card to pay the toll for using the N-I and A-15 in two trade names?No. The bill can only be made out to the holder of the means of payment.
If I have a TAG device registered with Bidegi, will I receive a bill for my use of the N-I and A-15?The bill will be issued monthly by Bidegi, detailing the date, time and journeys made, in the same way as Bidegi provides users with bills for the AP-1/AP-8 motorways and the AP-636 highway.
When is the bill for payment of the N-I and A-15 toll debt sent out?Bills corresponding to payment of the debt will be sent out in the month following the date of said payment, independently of the date on which the journey was made.
- TROUBLESHOOTING
The card I have says an error has occurred when I try to register it on the website. What can I do?
To register a card, you must make sure that it is a Visa or Mastercard credit card, and that it is valid for making online purchases. Otherwise, either contact your bank and instruct it to activate online payment or try registering with another credit card which is enabled for online payment.
Why does my VIA-T beep on passing through the gantry if I’m not driving a lorry? Will I be charged?The gantries detect all kinds of vehicles, not only the lorries which will be charged the toll and, inversely, VIA-T devices detect the gantry signals.
That’s why many drivers of light vehicles with a VIA-T (it doesn’t happen with Abiatu) will hear their device beep, the same as when going through a toll gate.
However, this beep only means that the VIA-T is being read. The system will recognise the volume of each vehicle, levying payment of the toll in the case of heavy vehicles, and discarding the reading in the case of other vehicles.
I always have the VIA-T with me, but one day I had an issue and didn’t have it with me. What can I do?We recommend that you register your vehicles on our website, linking them to a Visa or Mastercard. This means that, in the event of a problem with your VIA-T, you can pay the toll for your journeys using that card.
Remember that, if you have a VIA-T with you on passing through the gantry, and you also have a credit card linked to said vehicle, the cost will always be exclusively charged to the VIA-T.
The cost of the section will only be charged to the linked credit card in the event of being unable to read the VIA-T.
My vehicle is not subject to payment and I have been charged for using the N-I/A-15. What should I do?You should contact the Bidegi Customer Service and tell them what has happened, attaching a technical description of the vehicle and the number of the VIA-T in question. If the charge has been wrongly made, within a short time, the toll applied will be recalculated and steps will be taken to prevent the situation from occurring again in the future.
Customer Services CentreE-mail: info@bidegi.eus
Phone: (+34) 943105106
Offices: Bidegi-Customer Service. Aritzeta Service Station. Road GI-20, KP 14.800 - 20170 Usurbil (Gipuzkoa), Monday to Friday from 08:00 to 20:00.
- INFORMAZIO OROKORRA
Zein da AP-636 autobia?
Beasain eta Bergara arteko AP-636 autobiak, Deskargako autobia ere deituak, lagundu egiten du Goierri, Urola Garaia eta Debagoieneko haranetako udalerrien arteko barne-loturak hobetzen.
AP-636 errepideak, N-I eta A-15 bideekin eta Gipuzkoako biribilgunea deitzen den AP-1 eta AP-8 autobideekin batera, ahalmen handiko errepideen sarea osatzen du. Hala, Lurraldeko udalerri guztiek sarbidea dute 15 km baino gutxiagora dagoen autobia edo autobide baterako.
Nork zehazten ditu tarifak?Gipuzkoako Batzar Nagusiek, Gipuzkoako Foru Aldundiak proposatuta.
Noiz hasten dira kobratzen?AP-636 Beasain-Bergara autobideko kanonaren kobrantza 2022ko urtarrilaren 18an jarri zen indarrean.
Non aurki dezaket informazio gehiago?Informazio guztia etengabe eguneratuta aurki dezakezu Bidegiren webgunean (www.bidegi.eus) eta bezeroentzako arreta-zerbitzuan (info@bidegi.eus postontziaren bidez) edota +34 943 105 106 telefonora deituta (astelehenetik ostiralera 08:00etatik 20:00etara).
- NOLA FUNTZIONATZEN DUEN
Nola funtzionatzen du kobratzeko sistema berriak?
FREE FLOW teknologiaren bidez. Ez dago tarteen sarrerako edo irteerako ordainketa-kabinarik. Horren ordez, ibilgailuak automatikoki irakurtzeko edo identifikatzeko 3 atari eta 1 erdiatari jarri dira, ibilbide bakoitzean egindako tarteak kontrolatzeko.
Nola egiten da ordainketa hesirik ez badago?Ibilgailua TAG VIA-T gailu bateragarri batekin hornituta badago, kargua automatikoki egingo da gailu horretan. TAG VIA-T gailurik ez baduzu, matrikula erregistratu eta ibilgailua online banku-txartel bati lotetsi beharko duzu, Bidegiren www.bidegi.eus webgunean.
Abiatu gailua baldin badut, zerbait egin behar al dut?Dagoeneko Abiatu baldin baduzu (edo beste edozein TAG Via-T gailu), ez duzu beste ezer egin behar AP-636 errepidea erabili ahal izateko.
TAG Via-T gailu bat baldin badut (ez Abiatu), eta txartel bat webgunean erregistratuta ere, bi aldiz kobratuko didate?Ez. TAG Via-T gailua (ez Abiatu) detektatzen ez bada soilik kobratuko da webgunean erregistratutako banku-txartelaren bidez. Abiaturen kasuan, Abiaturi lotutako matrikularekin/ibilgailuarekin pasatzen bazara, Abiatu ezarriko da matrikula irakurtzeko sisteman oinarritutako ordainbidetzat.
Zer gertatzen da TAG Via-T gailurik ez badut eta Bidegin ere ez badut alta eman matrikula banku-txartel bati lotuta?Aurreko edo ondorengo lau orduetan Bergarako (AP-1) ordainlekuan kanona ordaindu baduzu, ordainleku horretan erabilitako banku-txartela AP-636 autobian egindako igarobideak kobratzeko erabiliko da. Hala ez bada, bidaliko zaizun gutunean gogoraraziko zaizkizu autobiatik igaro izana, ibilbidea ordaintzeko betebeharra eta hura 4/2020 Foru Arauan jasotako epean ez ordaintzearen ondorioak.
- AP-636 - ABIATU
Zer da Abiatu?
Bidegik emandako teleordainketa-gailua da Abiatu. AP-1/AP-8 Gipuzkoa autobideetan eta AP-636 autobian deskontuak izateko aukera ematen duen bakarra da.
Zer egin behar dut Abiatu izateko?Gipuzkoan erroldatuta bazaude eta ibilgailu arin bat baduzu, Abiatu eska dezakezu modu seguru eta azkarrean Bidegiren www.bidegi.eus webgunetik.
Ibilgailu batean baino gehiagotan erabili al dezaket Abiatu?Ez. Gailuari lotetsi diozun matrikularekin baino ezin da erabili Abiatu.
Abiatu eskatu dut, baina oraindik ez dut jaso; txartel bat erregistratu behar al dut?Ez da beharrezkoa. AP-636 autobian onartuta dago gailuari lotetsitako matrikula irakurtzeko sistemaren bidez ordaintzea. Kontratua tramitatu ondoren, kanona Abiatu bidez ordaindu ahal izango da, Abiatu lortzeko baldintzak betetzen badira betiere. Gailua jaso ondoren, jar ezazu hura gailuari lotetsi diozun ibilgailuan.
Abiatu eskatu dut, baina oraindik ez dut eskuratu, gainera, banku-txartel bat lotuta daukat nire ibilgailuaren matrikularekin, nola kobratzen zait kasu horietan?Ordainbide gisa abiatzea esleituko zaizu, zure ibilgailuaren matrikula irakurriz.
Etxean 2 lagunek eskatu dugu Abiatu, eta aldi berean iritsi zaizkigu. Nola jakin dezakegu norena den bakoitza?Abiatu gailua pertsonala eta besterenezina da, eta 1 ibilgailuri baino ez dago lotetsita. Gailuaren titularra identifikatzeko, haren atzealdean ikus dezakezu. Bertan, gailuaren zenbakiari eta iraungitze-datari buruzko informazioa agertzen da. Titularraren IFZ/AIZa partzialki ageri da “VIAT” logoaren azpian (ez dago osorik sartuta, datuak babesteko arrazoiak direla eta).
Nola alda dezaket matrikula?Aurrez aurre, Aritzetako bezeroarentzako arreta-bulegora Abiatu eramanda, edo info@bidegi.eus helbidean, posta elektronikoz eskatuta. Bertan emango dizkizute bete beharreko jarraibideak.
Zer deskontu ditut Abiaturekin AP-636 autobian?Hilean gutxienez 6 iraganbide egiten badituzu, deskontu progresiboak izango dituzu: % 25etik % 75era, hilean egiten duzun ibilbide kopuruaren arabera. Gainera, hilean 34,47 euroko gastu-muga izango duzu Gipuzkoako autobideetan, 50,93 eurokoa AP-8 autobidean, Bizkaian, eta AP-1 autobidean. (2022an indarrean dauden zenbatekoak)
Non erabil dezaket Abiatu?Gipuzkoako ordainpeko autobide eta autobide guztietan: AP-1, AP-8 eta AP-636. Estatuko, Portugalgo eta Frantziako autobide guztietan eta baimendutako aparkalekuetan ere erabil daiteke.
Arku batetik baino gehiagotik pasatzen banaiz, nola zenbatzen dira deskontuetarako?Bidaia bakartzat zenbatuko dira AP-636 autobian gehienez ere 20 minutuko tartean egiten dituzun ibilbideak (lehenengo ataritik igarotzen zarenetik azken ataritik igarotzen zaren arte), noranzko berean, zenbat tartetatik pasatu zaren kontuan hartu gabe.
Zenbatzen al dira AP-1/AP-8 autobidean egindako igarobideak eta AP-636 autobian egindako ibilbideak deskontuak aplikatzeko garaian?Bai. AP-636 autobia Gipuzkoako deskontuen planean eta hileroko gastuaren mugan sartzen da. +info
- NORI ZUZENDUTA DAGOEN
Nork ordaindu behar du AP-636 autobia?
Kanona nahitaezkoa da ibilgailu motordun guztientzat, motozikletentzat izan ezik.
Nola sailkatzen da ibilgailuaren kategoria?Atari bakoitzak laser-sistema bat du. Sistema horrek ibilgailuaren bolumena detektatu eta zehazten du eta, horrela, haren kategoria sailkatzen du.
Zenbat tarifa mota daude?4/2020 Foru Arauaren arabera, ibilgailuen sailkapena honako hau da:
- Arinak: 3,5 t arte
- Astunak 1: 3,5 t baino gehiago eta 12 t baino gutxiago
- Astunak 2: 12 t edo gehiago
Autobusek ordaindu behar al dute AP-636 autobiatik igarotzeagatik?Bai. Ibilgailu guztiek ordaindu behar dute kanona autobia honetan, motozikletek izan ezik.
Zein dira tarifak?2024. URTEA-Ibilbidea Arinak Astunak I Astunak II Beasain-Ormaiztegi 0,40€ 0,63€ 0,82€ Ormaiztegi-Zumarraga 0,78€ 1,24€ 1,56€ Legazpi/Urretxu-Bergara 1,47€ 2,42€ 3,00€ Legazpi/Urretxu-Antzuola 0,50€ 0,83€ 1,02€ - NON
Zein tartetan aplikatzen da kobrantza-sistema berria?
Beasain eta Bergara arteko AP-636 autobiako tarte hauetan ordaindu behar da kanona:
- Beasain-Ormaiztegi
- Alegiako lotunea (Ormaiztegi) - Zumarragako lotunea
- Urretxuko/Legazpi lotunea - Bergara ekialdeko lotunea
Hiru tarte horiez gainera, laugarren tarifa bat egongo da Antzuolan errepidea uzten dutenentzat. Horiek bertatik Deskargaraino dauden 2,5 km-ak baino ez dituzte ordainduko, Bergararainoko ibilbide osoa ordaindu beharrean.
Nola dakit kobratzekoa den ahalmen handiko bide batetik igaroko naizela?Kanona kobratzekoa den tarteak behar bezala adierazita daude atariak zeharkatu aurretik, Bidegiren www.bidegi.eus webgunean eta 4/2020 Foru Arauan.
Nola dakit zenbat ordaindu behar dudan kobratzekoa den ahalmen handiko bide batetik igarotzean?Ibilgailu mota bakoitzeko tarifaren zenbatekoa adierazita dago kobrantza-puntuetako informazio-paneletan (atarietan), Bidegiren webgunean (www.bidegi.eus) eta 4/2020 Foru Arauan.
Zergatik ordaindu behar da orain arte doan zen bide bat?Kanonaren helburua da azpiegitura erabiltzen duenak lagundu dezala ahalmen handiko errepideak eraikitzeko, kontserbatzeko eta kudeatzeko kostu handiak berreskuratzen.
- NOLA ERREGISTRATU
Egun, VIA-T-rekin bateragarri den TAG bat daukat. Zerbait egin behar al dut?
Ez duzu ezer egin behar, gailua haizetakoaren barrualdeko gune punteatuan finko jarrita ereman besterik ez. Kanona automatikoki ordaintzen da, ohiko ordainketako autobide hesidunetan egiten den bezalaxe.
TAG Via-T gailu guztiak bateragarriak al dira AP-636 autobiarekin?Gaur egun TAG Via-T gailu guztiak bateragarriak dira, baita Bidegik etorkizunean konpromisoa hartzen duen teleordainketako gailu guztiak ere.
TAG Via-T gailurik ez badut, nola erregistratu behar dut?Erabiltzailea ez bazara, erregistratu egin behar duzu. Ondoren, erregistratu zure ibilgailua eta lotetsi ezazu banku-txartel bati Bidegiren webgunean (www.bidegi.eus).
Alta eta erregistroa berehalakoak al dira?Bai. Erregistroa berehala egingo da banku-txartela behar bezala sartzean.
Ibilgailua erregistratu gabe egin badut iraganbidea, zer epe daukat errekargua aplikatu aurretik alta emateko?Nahitaezkoa da alta ematea eta erregistratzea Via-T-rekin bateragarria den TAGik ez baduzu. Atarietatik pasatu bazara, iraganbidearen ondoren gehienez 24 orduko epea duzu erregistratzeko. Ondoren erregistratzen bazara, egindako ibilbidearen zenbatekoari dagokion errekargua aplikatuko zaizu, 4/2020 Foru Arauan xedatutakoaren arabera.
Zertan oinarrituta aplikatzen zait errekargua?Azaroaren 6ko 4/2020 Foru Arauaren arabera, haren 12. artikuluko 1. puntuan adierazten denez, “Bide azpiegitura erabiltzen den unean kanona ordaintzen ez bada, kanona kudeatzen duen erakundeak dagozkion izapideak egingo ditu hura kobratzeko, Kudeaketa errekargua gehituta. Errekargu hori zordundutako kanonaren % 20 izango da”.
Zer gertatzen da iraganbidearen ondoren erregistratu gabe eta ibilbidea ordaindu gabe jarraitzen badut?Igarotze-datatik bi hilabete pasatu ondoren zorra oraindik ordaindu gabe badago, Gipuzkoako Foru Aldundiak zehapen-espedientea hasiko du eta ordaintzeke dagoen zorra premiamendu-prozeduraren bidez kobratuko du, kudeaketa-errekargua barne.
Zer gertatzen da ordaintzen ez badut?Gipuzkoako Errepide eta Bideei buruzko Foru Arauaren testu bategina onartzen duen 1/2006 Foru Dekretu Arauemailean erregulatzen denez, aipatutako kanona ez ordaintzea arau-hauste administratiboa da. Ordainketa puntual bat ez egitea falta arina da, eta 150 eta 1.999 € arteko zehapena du. Berriz ere ordainduko ez balitz, hori falta astuntzat jotzen da eta zehapena 2.000 eta 7.999 € artekoa da. Falta astunak errepikatzeak falta oso astuna ekar dezake berekin, eta 8.000 €-tik 150.000 €-ra bitarteko zehapenak izango ditu.
Nola kitatu dezaket zorra?Zorra kitatzeko informazio gehiagorako klikatu hemen.
- 2024 NEW DISCOUNTS FAQS
How do I know which discounts I can avail of?
There are several types of discounts depending on the type of vehicle (heavy or light) and what it is used for (collective passenger transport, freight or autonomous use linked to an economic activity or for private use). The information on the website states which discount(s) you can avail of for each case, the roads they for applicable for, the date when the discount commences and the requirements that must be met.
What is considered a heavy vehicle for passenger transport?Any vehicle with a maximum authorised weight [MMA in Spanish] over 3,500 kg and whose use is intended for the transport of more than 8 passengers as well as the driver is considered a heavy vehicle for passenger transport.
Can I register the same TAG/VIA-T for discounts for several vehicles/number plates?No. The TAG-VIA-T device must be linked to a single number plate in order to be registered and be entitled to discounts.
I am a current Abiatu user, and I have another vehicle with a VIA-T from another issuer without any discounts. Can I take avail of the Private Use-Light Vehicle Discount for this other vehicle?No. A holder can only sign up for one non-professional light vehicle discount. In other words, either Abiatu or the other VIA-Ts.
I have completed the registration application on the website, but I am unsure if I did it correctly. How can I check?Whenever you complete an application via the website, you will receive an e-mail reply with the subject line “Aurkeztutako alta-eskaera /Registration application submitted” confirming your application to the e-mail address indicated in the application. Check your spam folder if your mail manager has redirected you to that folder if you have not received it.
I have already applied or registration for the discounts and I have received the application submitted email. How do I know if it has been approved or rejected?Whenever the discount registration application is validated, the result of this validation will be sent to the e-mail address provided, confirming registration for the discount– you will receive an e-mail with the subject line “Alta-eskaera onartua/Application for registration accepted” or if the application is rejected, you will receive an e-mail with the subject line “Alta-eskaera ezeztatua/Application for registration rejected”, stating the reasons.
I have a fleet of professional vehicles that I want to sign up for a discount. How can I do this?Registration through the forms on the www.bidegi.eus website is enabled to collect single registration applications, i.e., one application, one device and one vehicle along with the documentation corresponding to this application. You must send an e-mail to the Customer Service Department at info@bidegi.eus if you wish to apply for multiple registrations (+ 12 applications) in order for them to respond to the corresponding particular application.
Where will BIDEGI pay me the discounts?In order to simplify the management of the subscription for our clients and provide a better service, BIDEGI will pay the corresponding discount on a monthly basis and in arrears to the TAG device (VIA-T) that you have linked to your vehicle in the application you made at BIDEGI.
My application for registration for discounts was rejected due to holding a debt with Bidegi. What can I do?In this case, the requirement set out in Local Regulation that states “being up to date with the payment of the infrastructure fee to Bidegi” would not be met, meaning that the application could not be registered.
In order to register, you must contact the Customer Service to resolve this situation and be up to date with payments to Bidegi before submitting a new registration application.
What do I have to do if I want to cancel my current discount?To request the cancellation of the discount associated with your vehicle, you can do it in the private customer area quickly and easily through the “Discounts 2023” menu that you will find by clicking here. You can also request the change by sending an e-mail to info@bidegi.eus or go visit our Customer Service offices in Aritzeta.
My TAG (VIA-T) associated with the discount is about to expire and I have been given a new one. What do I have to do?You can change the TAG (VIA-T) associated with your vehicle in the private customer area quickly and easily through the menu "Discounts 2023" that you will find by clicking here. You can also request the change by sending an e-mail to info@bidegi.eus or in person at the Customer Service offices in Aritzeta.
I am going to change my vehicle and I want to associate it to the TAG (VIA-T) on which I have a discount. What do I have to do?You can change your vehicle (license plate) in the private customer area quickly and easily through the menu "Discounts 2023" that you will find by clicking here. You can also request the change by sending an e-mail to info@bidegi.eus in person at the Customer Service offices in Aritzeta.
Where can I find more information?You can find full continuously updated information on the Bidegi website www.bidegi.eusand at the Customer Service Department at info@bidegi.eus by calling (+34) 943105106 or at their offices: Bidegi-Centro de Atención al Cliente [Bidegi-Customer Service Centre]. Área de Servicio de Aritzeta. Carretera GI-20 PK. 14,800 - 20170 Usurbil (Gipuzkoa) from 8am to 8pm Monday to Friday.
Ibilgailu astun bati alta eman diot maiztasun-deskontuan, eta ibilgailu astun batengatik aldatu nahi dut. Ibilgailu horrek ere Euro kategoriako kanona betetzen du. Zer egin behar dut?Oraingo deskontuaren baja eskatu behar duzu eta ondoren ibilgailu berrirako beste alta-eskaera bat egin Euro kategoriako eta maiztasuneko kanonaren deskontuan. Izapide hori bezeroen eremu pribatuan azkar eta erraz egin dezakezu "2024ko deskontuak" menuaren bidez, edo Aritzetako Bezeroaren Arretarako Zerbitzuaren bulegoetara ere joan zaitezke.
- INFORMAZIO KORPORATIBOA
Zer da BIDEGI?
BIDEGI Gipuzkoako Azpiegituren Agentzia foru-sozietate bat da, AP-1/AP-8 eta AP-1 autobideak Gipuzkoako tarteetan kudeatu, mantendu eta eraikitzeaz arduratzen dena.
AT Sistemaren bidez, ibilgailu astunei N-I eta A-15 errepideak erabiltzeagatik kanona kobratzea ere kudeatzen dugu.
Gainera, duela gutxi, AP-636 errepidean Antzuola-Bergara tarteko obrak egin ditugu, Gipuzkoako Biribilgunea izenekoa osatzeko.
Zein da BIDEGIren misioa?Gure erabiltzaileei ahalmen handiko bide seguruak eta kalitatezkoak eskaintzea; era berean, ingurumena errespetatzen dutenak.
Zer egiten da ordaintzen den kanonarekin?Ahalmen handiko bideak mantentzea eta hobetzea, ahalik eta segurtasun handiena bermatuta. Haien kostu handia ez da zergekin ordaintzen, baizik eta azpiegitura baliatzeagatik erabiltzaileek ordaintzen duten kanonarekin.
Zergatik dira seguruagoak autobideak?Trazaduraren kalitateak eta bidearen etengabeko zaintzak istripu-tasa txikiagoa bermatzen dute. Horri esker, zirkulatzeko biderik seguruenak dira autobideak.
- ORDAINKETAK ETA FAKTURAZIOA
Zein ordainbide daude?
Eskudirutan, kreditu- eta zordunketa-txartelen bidez, BIDEGIk jaulkitzen duen Abiatu izeneko teleordaingailuaren bidez edo Via-T gailuen bidez.
Ordaindu al dezaket Abiaturekin edo TAG VIA-T gailuarekin autobide guztietan?Bai. Espainiako estatuko autobideen sareak, Portugalgo Via Verde-k eta Frantziako A-63, A-64 eta A-65 autobideetako tarte jakin batzuek Abiaturekin eta TAG VIA-T gailuarekin ordaintzea onartzen dute. Abiatu 2.0rekin Frantzia osoan ere.
Zer da faktura elektronikoa eta zein onura dauzka?Gure bezeroen eskura jartzen dugun zerbitzua da, faktura horiek modu seguruan, arinean eta ingurumenaren jasangarritasuna zainduz eskuratu/deskargatu ahal izateko, eskuragarri egon bezain laster.
Nola eman dezaket alta fakturazio elektronikoko zerbitzuan?Gure webguneko fakturazio elektronikoaren atalean sartu behar duzu, baina aldez aurretik erregistratuta egon beharko duzu.
Zenbatean behin sortzen dira fakturak?Fakturak hilero sortzen dira eta gure webgunean daude eskuragarri.
- LIZITAZIOAK
Zer da lizitazio bat?
Obra bat edo zerbitzu bat egitea (oro har, publikoa) adjudikatzeko sistema da.
Zer da kontratatzailearen profila?Kontratatzailearen profila erakunde lizitatzaileak daukan web-orriaren eremu bat da. Bertan, administrazio-kontratazioari buruzko informazioa argitaratzen da (besteak beste: kontratazioa arautu behar duten lizitazio-iragarkiak, adjudikazioak eta baldintza-agiriak).
Nola eskuratu ditzaket lizitazioak?Gure www.bidegi.eus webgunean, BIDEGIren obra, hornidura eta zerbitzuen deialdiei buruzko informazio eguneratua aurkitu dezakezu. Horietako edozeini buruzko informazioa zabaltzeko, nahikoa da lupa sakatzea eta deialdi edo adjudikazio bakoitzari buruzko informazioa eskuratzea.
Erregistratuta egon behar al dut lizitazioetara sartzeko?Bai. Lehiaketa/lizitazio bati buruzko dokumentazioa deskargatzeko, beharrezkoa da gure www.bidegi.eus webgunean erregistratuta egotea. Horrela, informazioa modu arin eta seguruan lortuko duzu.
Konpultsatu al dezake BIDEGIk dokumentazio administratiboa?Ez. BIDEGIk ez du dokumentazio administratiboa konpultsatzen. Jatorrizkoa ez den dokumentazioaren kasuan, dokumentazio hori konpultsatu beharko da dagokion notarioaren, udalaren, autonomia-erkidegoaren edo dokumentazio hori ematen duen erakundearen beraren aurrean. (Adibidez: Zerga Agentzia, Poliziaren Zuzendaritza Nagusia, etab.).
- ISTRIPUA, MATXURA EDO EZBEHARRA
Nola jardun behar dut istripu, matxura edo ezbeharrik izanez gero?
- Deitu 112ra.
- Lehentasuna zure eta gainerako erabiltzaileen segurtasuna da. Lasai egon eta, ahal baduzu, gelditu ibilgailua eskuineko bazterbidean.
- Jantzi txaleko islatzailea. Bidaiari gehiago badaude, aterarazi ibilgailutik, uhinbikoaren atzean jar daitezen.
- LANAK EGIKARITZEKO BAIMENAK
Beharrezkoa al da BIDEGIren baimena izatea autobidera sartzeko eta lanak egiteko?
Bai. Gure erabiltzaileen eta autobidean diharduten langileen segurtasuna zaintzeko, beharrezkoa da BIDEGIren aldez aurreko baimena izatea gure azpiegituretara sartu ahal izateko.
Nola egin dezaket BIDEGIk kudeatzen dituen autobideetara sartzeko eskaera?Gure www.bidegi.eus webgunean sartuta, kudeaketa azkar eta arin egin dezakezu.
- GARRAIO BEREZIA PASATZEKO BAIMENAK
Zer da garraio berezia?
Garraio bat berezitzat hartzen dugu dimentsio hauek gainditzen baditu:
- Luzera: +19 m
- Zabalera: +2,55 m
- Altuera: +4,00 m
- Pisua: +40 t
Zer tramite egin behar da ibilgailuak dimentsio horiek gainditzen dituenean?BIDEGIri baimen berezia eskatzea azpiegituran zirkulatu ahal izateko, bide-segurtasunerako arriskurik eta azpiegituraren beraren edo gainerako erabiltzaileen mugikortasunaren gainean kalterik ez sortzeko moduan
Nola eska dezaket garraio berezi bat pasatzeko eskaera?Gure www.bidegi.eus webgunean sartuta, kudeaketa azkar eta arin egin dezakezu.
- TELEORDAINKETA GAILUAREN ERABILERA EGOKIA
Nola erabili behar dut teleordainketa gailuan Portugalen?
Kobrantza okerrak edota bidegabeak saihesteko, ondorengo jarraibideak bete:
- Ohiko ordainlekuen kasuan erabilera egokia (teleordainketarekin igarotzeko sarbideetarako semaforoak daude eta sarrera-irteeretan hesi fisikoak):
- Autobidera Vía Verde motako errei batetik sartzen bazara (teleordainketa gailuari zuzendutakoa bakarrik), gogoan izan, autobidetik ere Vía Verde motako errei batetik ateratzea beharrezkoa dela. Bestela, gailuaren erabilera okerra egingo duzu nahi ez diren kobratzeak sortuz (gailua mota honetako erreitik igarotzean sistemak EZ DU SOINURIK EGINGO).
- Vía-T gailua duen ibilgailua ordainpeko autobide batean dagoen Vía Verde erreitik igarotzen denean, eta antenak antzematen badu, semaforoaren argi berdea piztuko da. Hala ere, argia horia bada, gailuaren igorlearekin harremanetan jarri behar da ondoren. Bi kasuetan ez da inola ere gelditu behar.
- Free-Flow sistemaren erabilera egokia (hesirik gabeko sistema, ibilbidean zehar arkuak daude):
- Gailuak haizetakoaren barrualdeko gune punteatuetan jarrita egon behar du beti, bestela, sistemak ez du behar bezala detektatuko eta zehapen bat jaso dezakezu matrikula irakurtzen bada eta matrikula hori gailu bati lotuta ez badago (arkuetatik igarotzean sistemak SOINUA EGINGO DU).
Informazio gehiago, ondorengo estekan duzu:
www.viat.es/donde-utilizarlo/en-autopistas-extranjeras/via-t-en-portugal
- Ohiko ordainlekuen kasuan erabilera egokia (teleordainketarekin igarotzeko sarbideetarako semaforoak daude eta sarrera-irteeretan hesi fisikoak):