Euskara | Castellano

ABIATU

Estás en:

Ohiko galderak

Noiz kobratzen da?

Kontsumoa egin eta hurrengo hilaren erdialde inguruan kobratzen da.

Zein zordunketa egiten dira?

Hilero, 15ean, gutxi gorabehera, zordunketa hauek egiten dira:



  • Gipuzkoako autobideetan egindako joan-etorrien ondoriozko zordunketa bat, gehienez 30,46 €-koa.

  • Bigarren zordunketa bat, parking-etan eta Gipuzkoaz kanpoko beste autobideetan egindako erabilerarengatik.

  • 7 € urtean behin, gailuaren mantentze eta alokairu moduan.

Zein kontutan egiten da zordunketa?

Bezeroak abiaturen kontratuari atxikitako kontu korrontean egingo dira zordunketak.

Nola ikus ditzaket zordunketen fakturak eta xehetasuna?

Fakturak web-orriaren eremu pribatutik ikus daitezke, “fakturazio elektronikoa” atalean sartuta.


Hurrengo hilaren 15etik aurrera egongo dira fakturak eskuragarri.

Zer ikusten da fakturetan?


  • Gipuzkoako AP-1/AP-8 autobideetan egindako joan-etorrien zenbatekoa eta aplikatutako deskontua.

  • Gipuzkoaz kanpoko beste emakidunen autobideetan egindako erabileraren (Bizkaia –Interbiak-, Araba –Arabat-, Nafarroa –Audenasa-), estatuko beste autobideetako erabileraren, ASF (A-63, A-64) eta Portugalgo Bide Berdeetako erabileraren eta parking-etako erabileraren zenbateko xehatua.

  • Gailuaren mantentze eta alokairuari dagokioen kuota (lehenengo fakturan eta urteko kuota ondorengo urteetan).

Zer ikusten da fakturen xehetasunean?


  • Gipuzkoako AP-1/AP-8 autobideetan egindako joan-etorrien zenbateko xehatua eta deskontuen xehetasuna.

  • Gipuzkoaz kanpoko beste emakidunen autobideetan egindako erabileraren (Bizkaia –Interbiak-, Araba –Arabat-, Nafarroa –Audenasa-), estatuko beste autobideetako erabileraren, ASF (A-63, A-64) eta Portugalgo Bide Berdeetako erabileraren eta parking-etako erabileraren zenbateko xehatua.

  • Gailuaren mantentze eta alokairuari dagokioen kuota (lehenengo fakturan eta urteko kuota ondorengo urteetan).

Zer gertatzen da lehen ordainketa kobraezinarekin?

Bidegi harremanetan jartzen da bezeroarekin horrek emandako telefonoaren edo e-mailaren bidez, eta jakinarazten dio kobrantza gauzatu ezin izan dela eta hurrengo hilean bigarren saioa egingo dela.


Bigarren saioan kobrantzan huts eginez gero, gailua ezgaitzen da eta baja ematen zaio deskontuen planean.

Nola izan dezaket abiatu berriro, zorra ordaindu ondoren?

Bidegik bezero zordunari bidaltzen dion jakinarazpenean, beste gailu bat eskuratzeko eman beharreko urratsen berri ematen zaio.

Nola kontrata dezaket abiatu?


  • Arin eta segurtasunez, web-orri honen bidez: Ikus + xehetasun: Kontratatu abiatu

  • Gure webean Ikus + xehetasun: Kontratatu abiatu agertzen den eskabide-formularioa deskargatuta eta ohiko postaz bidalita (posta-helbidea: Bidegi-Bezeroentzako Arreta Zentroa (Aritzetako Zerbitzugunea-GI-20 errepidea / 14,800 KP-20170 Usurbil)

  • Eskabide-formularioa Bidegiren Bezeroarentzako Arreta Zentroan entregatuta, 08:00etatik 20:00etara, astelehenetik ostiralera.

Nola lor dezaket gakoa web bidez abiatu kontratatzeko?


  • Webguneko Arlo pribatuko Sarbidean sartuz Arlo pribatua.

  • Web-erabiltzailea izanez gero, zure pasahitza gogoratzen ez baduzu, beharrezkoa da “gogoratu pasahitza” sakatzea eta, ondoren, NAN/AIZ sartu eta “gogoratu” sartzea.

  • Web-erabiltzailea ez bazara, beharrezkoa da pasahitza lortzea. Horretarako, “erregistratu” aukera hautatu eta eskatutako datuak osatu behar dituzu.

Zein da abiaturen entrega-epea?

Abiatu izateko betebehar guztiak betez gero, eskabide berriak entregatzeko ohiko epea hilabetekoa da gutxi gorabehera.

Nola jaso dezaket abiatu?


  • Eskatzailearen helbidetik hurbilen dagoen posta-bulegoan.

  • Eskatzailearen helbidean, 3 €-ko kostuaz.

Zein deskontu daukat Gipuzkoan?


  • % 25eko, % 55eko eta % 75eko mailakako deskontuak.

  • Joan-etorriko kenketa Irun M/O eta Zarautz Barrera geltokien artean.

  • AP-1 eta AP-1/AP-8 autobideetako Gipuzkoako bidezatian hileko gehienezko 30,46€ko gastu muga.

Ikus + xehetasun: “abiatu-Deskontuak” estekan

Zer egin behar dut deskotuak izateko?

AP-1/AP-8 eta AP-1 autobideak erabiltzeagatik deskontuak eta kenketak lortu ahal izateko, beharrezkoa da Bidegirekin abiatu teleordainketa-gailua kontratatuta edukitzea.

Abiaturekin, ba al dut deskonturik beste autobide edo aparkaleku batzuetan?

Emakidadun bakoitzaren deskontu-politikaren arabera.



Ikus + xehetasun: “Beste deskontuak” estekan

Nola eman diezaioket baja abiatu gailuari?

Jarraian zehazten diren bitartekoetako edozein erabilita:



  • E-mail bidez baja emateko eskaera: info@bidegi.eus, honako datu hauek adierazi behar dira: izen-abizenak, NAN, ibilgailua (matrikula, marka, modeloa) eta gailuaren zenbakia (16 digitu)

  • Gipuzkoako edozein ordainlekutan eskuragarri dagoen baja-eskaera bete eta entregatuta.

  • Eskabide-formularioa Bidegiko Arreta Zentroan (Aritzetan), 08:00etatik 20:00etara, astelehenetik ostiralera.

Non entregatu behar dut abiatu gailua baja eman nahi diodanean?


  • Bidegirko Bezeroentzako Arreta Zentroan (Aritzetan): 08:00etatik 20:00etara, astelehenetik ostiralera.

  • Gipuzkoako edozein ordainlekutan.

Zer gertatzen da baja eskatzean gailua entregatzen ez badut?

Baja-eskaera Bidegin sartzen denetik 1 hileko epean abiatu entregatzen ez bada, bezeroaren kontu korrontean gailuaren kostuari dagokion 36 €-ko zenbatekoa (BEZa barne) zordunduko da.

Zer egin behar dut abiatu galduz gero?

Jakinarazi gorabehera Bidegiri lehenbailehen, gailua ezgaitu dezan. Jakinarazpen hori e-mail bidez egin daiteke (info@bidegi.eus), titularraren NAN zenbakia, izen-abizenak eta gailuaren zenbakia adierazita.


Beste gailu bat lortu nahi izanez gero, jakinarazi hori Bidegiri e-mail berean; kontuan izanik beste gailu bat igortzeak 36 €-ko kostua izango duela (BEZa barne).

Zer egin behar dut galdutako gailua aurkitzen badut?

Bezeroak gailua entregatu beharko du edozein ordainlekutan edota Bidegiko Bezeroentzako Arreta Zentroan (Aritzetan), astelehenetik ostiralera 8:00-20:00 ordutegian.

Zer egin behar dut abiatu lapurtzen badidate?

Jakinarazi gorabehera Bidegiri lehenbailehen, gailua ezgaitu dezan. Jakinarazpen hori e-mail bidez egin daiteke (info@bidegi.eus), titularraren NAN zenbakia, izen-abizenak eta gailuaren zenbakia adierazita.


Gailu berriaren 36 €-ko kostua ez da kobratuko, baldin eta haren titularrak lapurretari dagokion salaketaren kopia aurkezten badu. Dokumentu hori e-mail bidez (info@bidegi.eus) nahiz ohiko postaren bitartez (Bidegi-Bezezeroentzako Arreta Zentroa. Aritzetako Zerbitzugunea. GI-20 errepidea-14,800 KP.-20170 Usurbil) igor daiteke.

Zer egin behar dut abiatu hautsiz gero?

Bidegiri gorabehera jakinarazi.


Jakinarazpen hori e-mail bidez egin daiteke (abiatu@bidegi.eus), titularraren NANa eta izen-abizenak adierazita.


Bidegiri jakinarazpena bidaltzen zaionetik 5 egun igaro arte, gailua eraginkor egongo da; baina, beharrezkoa izango da kobratzaileari eskatzea gailuaren zenbakia teklea dezan.


Gailu berria jaso ondoren, hondatutako gailua Gipuzkoako edozein ordainlekutan edota Bidegiko bulegoetan, astelehenetik ostiralera 8:00-20:00 ordutegian entregatu behar da. Bestela, BIDEGIk 36 € (BEZa barne) kobratuko ditu.


Beste gailu bat lortu nahi izanez gero, jakinarazi hori Bidegiri e-mail berean; kontuan izanik beste gailu bat igortzeak 36 €-ko kostua izango duela (BEZa barne).

Nola froga ditzaket gailuaren litezkeen akats teknikoak?

Gorabehera Bezeroaren Arreta Zerbitzura jakinarazi, bai info@bidegi.eus posta elektroniko bat bidaliz edota 943 105 106 telefonora deituz.

Zer da abiatu?

abiatu,  AP-1 eta AP-8 autobideak erabiltzeagatik deskontu-eskubidea izateko, Bidegik abiarazitako teleordainketa gailua da.

Non erabil daiteke abiatu?

AUTOBIDEAK:



  • Estatuko emakidadunak

  • AP-1/AP-8 autobideak.

  • Estatuko gainerako autobideak.

  • Frantziako A-63 autobidea (Biriatutik St. Géours de Maréenme-raino) eta A-64 autobidea (Baionatik Lestelle-raino). Biak Autoroutes du Sud de la France-k kudeatzen ditu.

  • Portugalgo Bide Berdea.

APARKALEKUAK:


Nork kontrata dezake abiatu?

abiatu kontratatu nahi duenak baldintza hauek bete beharko ditu:



  • Jarduera profesional, enpresarial edo ekonomiko batera atxikia ez dagoen ibilgailu arin baten ohiko erabiltzailea eta jabedun den pertsona fisikoa izatea.

  • Gipuzkoako udalerriren batean erroldatuta egotea.

  • Gipuzkoako Foru Ogasunarekin zerga-betebeharretan egunean egotea.

Ikusi + detalle: Norma Foral 19/2014 23 de diciembre

Nola egiazta dezaket ibilgailu arin baten ohiko erabiltzailea naizela?

Ibilgailu arin baten ohiko erabiltzailea izatea egiaztatzeko, nahitaezko baldintza izango da Bidegira bidaltzea edo bertan aurkeztea dokumentu hauetako bat:



  • Aseguru-polizaren fotokopia, dagokion ibilgailuaren ohiko gidariak jasoko dituena.

Ibilgailuaren gidarien artean loturarik edo ahaidetasunik egonez gero:



  • Ahaidetasun-lotura egiaztatuko duen familia-liburuaren fotokopia.

  • Izatezko elkartzeen kasuan, Izatezko Elkartzeen Erregistroan izena emanda egotearen ziurtagiriaren fotokopia.

  • Adierazitako edozein ziurtagiririk ezean, kasuistika berezia azalduko duen idatzia aurkeztu beharko da. Berori Bidegi, SAk aztertuko du betiere.

Aurretik adierazitako dokumentazioa honela helaraz dakioke Bidegiri:



  • E-mail bidez: info@bidegi.eus

  • Ohiko posta bidez: Bidegi. Bezeroentzako Arreta Zentroa (Aritzeta Zerbitzugunea. GI-20 errepidea-14,800 KP. /20170 Usurbil)

Autobidea profesional gisa erabiliz gero, abiatu eduki al dezaket?

Ez. Beharrezkoa da jarduera profesional, enpresarial edo ekonomiko batera atxikia ez dagoen ibilgailu arin baten ohiko erabiltzailea eta jabedun den pertsona fisikoa izatea.

Gipuzkoan erroldatuta ez banago, abiatu eduki al dezaket?

Ez. Beharrezkoa da Gipuzkoako udalerriren batean erroldatuta egotea.

Abiatu ibilgailu batean baino gehiagotan erabili al dezakegu?

Ez. abiatu pertsonala eta besterenezina da, eta ibilgailu bakar bati dago lotuta

Gailu bat baino gehiago kontratatu al dezaket

Ez. Bezero bakoitzak gailu bakarra kontrata dezake

Abiatu gailuaren titulartasuna aldatu al dezaket?

Ez. Beharrezkoa izango da gailuari baja ematea eta titular berriarentzat beste kontratu bat egitea.

Abiatu gailuari lotutako ibilgailua edota kontu korrontea aldatu nahi izanez gero, zer egin behar dut?

Matrikula (ibilgailua) edota kontu korrontea era erraz batean arlo pribatuko Sarbidean "SARBIDEA" burutu dezakezu.


Ondoren eskatzen diren datuak info@bidegi.eus posta elektroniko helbidera bidaliz ere burutu dezaketu:



  • Izen-abizenak

  • NAN

  • Gailuaren zenbakia (16 dijitu)

  • Ibilgailua (matrikula, marka, modeloa) edota Kontu korronte zenbaki berria (IBAN barne)

BIDEGIko Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuan (Aritzetan) ere burutu dezakezu


Aldaketak sisteman erregistratu eta zure abiatu gailua matrikula berrian erabili ahal izateko, 48 ordu behar izango dira web orritik eskaera eginez gero, eta lauzpabost egun baliodun arteko epea gainerako kanaletatik eginez gero.

Zein dira abiaturen onurak?


  • AP-1/AP-8 autobideetan deskontuak aplikatzea.

  • Ordainketa-sistema azkarragoa eta arinagoa autobideen erabiltzaileentzat.

  • Faktura sinpleagoa eta argiagoa.

  • Joan-etorriak kreditu bidez ordaintzea, hila amaitu ondorengo karguekin.

  • Bezeroaren eta Bidegiren arteko hurbilagoko zerbitzua.

Zein deskontu daukat abiaturekin?

 Gipuzkoan:

  • %25eko, %55eko eta %75eko mailakako deskontuak.
  • Joan-etorriko kenketa Irun M/O eta Zarauzko Barrera ordainlekuen artean.
  • AP-1/AP-8 autobideetako Gipuzkoako bidezatian hileko gehienezko 30,46 €ko gastu-muga.

 

Araban eta Bizkaian deskontu berria 2018ko urtarrilaren 1etik aurera.

  • AP-1/AP-8 autobideetako Arabako eta Bizkaiako bidezatietan hileko gehienezko 45 €.


Zer egin behar dut deskontuak izateko?

 Beharrezkoa da Bidegirekin abiatu teleordainketa-gailua kontratatuta edukitzea.
Gipuzkoa.net atariaren hasierako horrialdea. Leiho berri batean irekitzen da.

© 2016 Gipuzkoako Foru Aldundia

Asti Auzoa nº 631 (38. irteera-Salida nº 38) 20800 Zarautz

Administrazioko Tel.: 943 31 13 01